سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به انجام غربالگری سلامت ۶۶ هزار کارگر و کارمند شهرداری تهران، گفت: حناچی ۲ بار تست کرونا داده که در هر ۲ بار نتیجه منفی بوده است.

تست كرونا حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره غربالگری و پایش سلامت کارمندان و کارگران شهرداری تهران، اظهار داشت:‌ از ۹ فروردین ماه تا کنون بیش از ۶۶ هزار کارگر و کارمند در شهرداری پایتخت غربالگری سلامت شده و تست مربوط به کرونا برای آنها انجام گرفته که نتیجه تست کرونای ۵۹ نفر از این افراد مثبت بوده است.

وی افزود: در میان افراد غربالگری شده، ۱۵ هزار نفر پاکبان بوده‌اند. همچنین از نیروهایی که دورکار هستند نیز درخواست‌ کرده‌ایم جهت انجام غربالگری به مراکز شهر سالم مراجعه کنند.

چوبینه ادامه داد: ۵۳ تیم پزشکی شرکت شهر سالم به مناطق و سازمان‌های شهرداری اعزام شده‌اند تا غربالگری و پایش سلامت کارکنان و کارمندان را انجام دهند و این غربالگری در ۱۸ درمانگاه شهر سالم و دو پایگاه ویژه نیز در حال انجام است.

وی در پاسخ به اینکه پیروز حناچی شهردار تهران چند بار تست کرونا انجام داده است، گفت: ‌شرکت شهرسالم دو بار تست کرونا برای حناچی انجام داده که خوشبختانه در هر دو بار نتیجه تست منفی بوده است.

چوبینه در مورد وضعیت شهردار منطقه ۱۳ نیز گفت: ایشان وضعیت جسمانی خوبی دارند و فعالیت کاری خود را آغاز کرده‌ است.

کد خبر 505908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha