واکنش اینستاگرامی بازیگر نقش اول سریال «بچه‌مهندس» به نبودن اسمش در تیتراژ اول جدیدترین حاشیه برای سریال‌های ماه رمضان سیماست!

بچه مهندس

به گزارش همشهری آنلاین، خبرآنلاین نوشت: روزبه حصاری، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که تجربه بازی در سریال‌هایی مثل  «تاریکی شب، روشنایی روز» و «یادآوری» را در کارنامه خود دارد، ماه رمضان امسال با سومین فصل از سریال بچه مهندس روی آنتن است. اما به نظر می رسد اختلافاتی بین بازیگر نقش «جواد جوادی» که از کودکی تا جوانی او در این‌سریال به تصویر کشیده شده، با کارگردان و تهیه‌کننده کار مشکلاتی به وجود آمده که اسم او از تیتراژ اول سریال حذف شده است.

در واکنش به این موضوع، روزبه حصاری پس از پخش شدن اولین قسمت از این سریال در اولین شب ماه رمضان، در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد و با لحنی کنایه‌آمیز نوشت:

خیلی هیرو طور
خیلی مرموز طور
خیلی مخفی طور
قراره وارد سریال شم
حتی اسمم هم تو تیتراژ نیست.
خوبه کسی نمی‌دونه.
پس الان من یه جواد مخفی‌ام.


‏در حالی که این پست حصاری با همدردی طرفداران و مخاطبانش در فضای مجازی مواجه شده و تهیه‌کننده و کارگردان این سریال هنوز واکنشی به این پست نشان نداده اند. نویسنده سریال «بچه مهندس» به فارس گفت: قرار بود ۲ قسمت ابتدایی فصل ۳ را در فلش بک‌ها ببینیم، اما نظر کارگردان این بود که ابتدا فصل ۲ را تمام کنیم و بعد وارد فصل ۳ شویم.

«حسن وارسته» نویسنده فصل ۲ و ۳ سریال «بچه مهندس» درباره ۲ قسمت ابتدایی این سریال و بازخورد مخاطبان گفت: فکر نمی کردیم ۲ قسمت اول تا این اندازه بازخورد داشته باشد و خداراشکر تا الان بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که اغلب مخاطبان انتظار داشتند تا از قسمت اول «روزبه حصاری» را در قالب جوانی «جواد» ببینند، اما او تا قسمت سوم حضوری نداشت، بیان کرد: می خواستیم حضور روزبه حصاری در تعلیق باشد. منتهی به لطف فضای مجازی همه چیز لو رفت و همه می دانستند که حصاری نقش جواد را بازی می کند.  

وارسته درباره چرایی عدم حضور روزبه حصاری از همان قسمت اول با توجه به سبکی که در فصل ۲ این سریال پیاده شد، گفت: در فصل قبل یک فصل میانی داشتیم که ورود جواد به دانشگاه و ثبت نام او بود و آن زمان از لحاظ تولیدی به ضبط این سکانس ها نرسیدیم و دیدیم آنطور که دلمان می خواهد نمی توانیم قصه را بنویسیم و به آن بپردازیم.  

وی ادامه داد: قرار بود دو قسمت ابتدایی فصل ۳ را در شکل دیگری لا بلای فلش بک ها ببینیم اما نظر کارگردان این بود که ابتدا فصل ۲ را تمام کنیم و بعد وارد فصل سه شویم که بعدها دیدیم که درست گفتند چون بازیگرها تغییر کرده اند و دچار پرش می شویم.  

گفتنی است که روزبه حصاری به نبودن اسمش در تیتراژ سریال در اینستاگرام واکنش نشان داده بود.

کد خبر 505773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha