رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآرودهای کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، میدان میوه و تره بار و بازارهای روز میوه شهر شبانه روزی ضدعفونی می‌شود.  

میدان میوه و تره بار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا حافظی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآرودهای کشاورزی شهرداری ارومیه در استان آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: محوطه میدان با ۳۲۰ غرفه و ۲۴۰ غرفه بازار روز میوه در سطح شهر به صورت شبانه ضدعفونی می‌شود تا امکان شیوع ویروس کرونا در فضای این مراکز به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.  

وی اظهار کرد: میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مشغول به ارائه خدمات به شهروندان است، محوطه میدان به صورت شبانه ضد عفونی و همچنین با ابلاغ سازمان به اتحادیه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین غرفه داران، توصیه‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و ملزم کردن غرفه داران به استفاده از دستکش و ماسک اقدام شده است.  

حافظی اظهار کرد: نصب بنرها و پوسترهای آموزشی در زمینه رعایت بهداشت فردی در سطح میدان میوه و تره بار و ورودی‌های آن و بازارهای روز از جمله اقدامات در حوزه آموزش و اطلاع رسانی است.  

کد خبر 505656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha