فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۸۹ کیلو مواد افیونی، در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان نیکشهر خبر داد.

مواد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد قنبری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی، توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر از مناطق مرزی شرق کشور به حوزه استحفاظی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، شب گذشته(۷ اردیبهشت ۹۹) اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در حوالی یکی از روستاهای این شهرستان بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین، با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پرحجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری ادامه داد: در این عملیات مقتدرانه، ماموران در پاکسازی از منطقه و دربازرسی از خودروهای سوداگران، یک تن و ۲۸۹ کیلو و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر را، شامل یک تن و ۲۶۸ کیلو و ۵۶۰ گرم تریاک، ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و ۹ کیلو ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی افزود:تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد. پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور کامل در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

کد خبر 505587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha