دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۱
۰ نفر

 بعد از اسامی‌ای همچون محمدباقر قالیباف، سید مصطفی میرسلیم، علیرضا زاکانی و مرتضی آقاتهرانی، حالا مدیران ارشد دولت احمدی‌نژاد هم عزم نامزدی برای ریاست مجلس یازدهم کرده‌اند.

شمس الدين حسيني

به گزارش همشهری آنلاین، ایران نوشت: پیش از این فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت دهم و منتخب کازرون در مجلس یازدهم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده بود. حالا شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت احمدی‌نژاد هم خود را برای رقابت با دیگران آماده می‌کند.

او گفت: من یا یکی از دوستان حتماً کاندیدای ریاست مجلس می‌شویم.

حسینی افزود: من با هیچ‌کدام از اینها رقیب نیستم. الان دوستان زیادی برای افراد زیادی دارند رایزنی می‌کنند و طبیعی است که در اثر این رایزنی‌ها رأی جذب کنند. البته همه بحث درباره ریاست نیست بلکه درباره جایگاه ریاست کمیسیون‌ها هم هست.

منتخب تنکابن در مجلس یازدهم همچنین در گفت‌وگویی دیگر گفته است: اغلب مدیران شاخص دولت نهم و دهم که نامزد انتخابات مجلس شدند رأی آوردند. در همین مجلس ۸ عضو کابینه دولت نهم و دهم، ۹ استاندار، تعداد قابل‌توجهی از معاونان وزرا، فرمانداران و مدیران دوره احمدی‌نژاد رأی آوردند و از منتخبان مجلس یازدهم هستند. می‌توانم بگویم که بالغ بر ۵۰ نفر هستند.

اعتماد نیز نوشت: احمدی‌نژادی‌ها با تشکیل زودهنگام و پیش از موعد جلساتی تحت‌ عنوان «جبهه خدمت» کوشیدند علاوه بر نمایش عِده و عُده خود، خط و نشانی نیز برای قالیباف و علیرضا زاکانی به عنوان اصلی‌ترین مشتاقان کرسی ریاست پارلمان بکشند. خط و نشانی که با اعلام ورود فریدون عباسی و شمس‌الدین حسینی آن هم پس از گمانه‌زنی‌ها مبنی بر رقابت علی نیکزاد با قالیباف بر سر کرسی ریاست، رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت.

کد خبر 505401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    4 1
    همشون در کل نماینده حداقل مردم هستند نه حداکثر مردم
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    2 0
    امیدواریم که گندکاری ها را درست کنند.
  • فریدون اهورای JP ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    این جناب قالیباف از چهره های ماندگار و همیشگی برای پست های مدیریتی و شهرداری و مجلس بوده ایشان چه در کارنامه داشته چه بهتر است کنار بکشند تا نیروهای بهتر و کارآمد وارد صحنه شوند
  • طباطبایی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    همشون سر کار هستند . بزرگان اصولگراها و موتلفه و اصلاح طلبان معتدل بالاتفاق بر روی ریاست آقای سید رضا تقوی توافق کرده اند .