دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

جمع‌آوری سرعتگیر در میدان موج تا طراحی تفرجگاه محلی دشت ارغوان و راه‌اندازی معبر جدید در خیابان بنفشه منطقه ۲۲ با نظر و مشورت شورایاران اجرایی می‌شود.

منطقه 22

همشهری آنلاین- مریم باقرپور:شهردار منطقه ۲۲ گفت: «‌شورای شهر، شورایاری‌ها و شهرداری یک خانواده محسوب می‌شوند و بسیاری از برنامه‌های اجرایی در شهر باید با نظر و پیشنهادات شورایاری‌ها انجام شود. زیرا آنان نمایندگان مردم هستند. به همین دلیل از طرح‌ها و پیشنهادهای شورایاران در منطقه ۲۲ استقبال می‌کنیم که تاکنون نتایج مثبتی هم داشته است. »
«علی نوذرپور» به طرح‌های شورایاران این منطقه اشاره کرد و گفت: «‌در گام اول بازدیدهای میدانی با حضور شورایاران و شهرداران نواحی انجام می‌شود و پس از بررسی موضوع‌های مطرح شده، در صورت امکان پیشنهادها را اجرایی می‌کنیم. به‌عنوان مثال شورایاری محله قائم پیشنهاد جمع‌آوری سرعتگیر در محدوده میدان موج را مطرح کرده یا ایجاد نهر در محدوده بلوار کاج، جنب آتش‌نشانی توسط شورایاری محله شهید باقری و ساخت کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی و ایمن‌سازی بلوار مظفر و رفع آب ماندگی اطراف میدان دریاچه مطرح شده که در حال بررسی است. » وی افزود: «در بازدید از محله سروآزاد و شهرک پیکانشهر، ۲۹ مشکل مطرح شد. شورایاران محله‌های دهکده، زیبادشت و گلستان درخواست‌هایی مانند طراحی تفرجگاه محله‌ای در دشت ارغوان، رفع معضلات پارکینگ تازه ساخت در محله دهکده، حل مشکل آبگرفتگی سه‌راه زیبادشت و ساخت معبر و پیاده‌رو معبر بنفشه سیزدهم را داده‌اند که اجرایی می‌شود. »

کد خبر 505395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha