کریستیانو رونالدو به سران یوونتوس قول داده که به بیانکونری وفادار می ماند و به تیمی دیگر محلق نمی شود.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با توجه به تلاش برخی باشگاه ها جهت امضای قرارداد با او در پنجره نقل و انتقالی پایان فصل، به تیم تورینی قول داده تا زمان انقضای قراردادش که سال 2022 است، پیراهن راه راه پوشان را کماکان به تن داشته باشد.

این بازیکن چند روز بعد از اتمام جام جهانی 2018 روسیه پیشنهاد همکاری با این باشگاه معتبر را پذیرفت. در آن هنگام براساس توافق صورت گرفته، یوونتوس متعهد شد در 2 قسط رقم انتقال وی را که 100 میلیون یورو بود،  پرداخت کند. بعد هم تا ژوئن سال 2022 قراردادی 4 ساله با بیانکونری منعقد کرد.

روزنامه ورزشی توتواسپورت، اعلام کرد از مدتی قبل پاری سن ژرمن به صورت پنهان سعی کرد نظر بازیکن قدیمی پرتغالی را به همکاری جلب کند. تیم فرانسوی می خواهد با حضور وی از خط حمله قدرتمندی برای فصل بعد برخوردار باشد.

اما رونالدو به خاطر این خبر به تیم 2 سال اخیرش اطمینان داد که به فکر تغییر تیم باشگاهی خود نیست و همچنان عضو یووه باقی می ماند.

این بازیکن با وجود شیوع کرونا و تعلیق مسابقات باشگاهی، هرچند در زادگاهش در پرتغال بسر می برد اما ارتباط خوبی با مدیریت تیمش دارد.

 وی در فصل جاری 25 گل در 32 بازی زده و سازنده 4 گل نیز بوده است.

کد خبر 504836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha