وزیر ارتباطات از طرف علیرضا بیرانوند به سر دادن شعار «#ایران_همدل» دعوت شد و او نیز با بیان این‌که می‌خواهد سنت‌شکنی کند از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کرد به این حرکت بپیوندند.

جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با انتشار عکسی از خود با پوشش جمعیت هلال احمر در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «علیرضا بیرانوند دیشب منو برای همدلی با مردم ایران در شرایط اقتصادی سخت کرونا و سردادن شعار #ایران_همدل دعوت کرد.

«مه بوم وِ نذرت، ری چَشِم» علی بیرو!

کلمه‌ی «مواسات» رو از معلم پرورشیمون که مرد باصفایی هم بود، زیاد شنیدم؛ می‌گفت یعنی به فکر هم بودن؛ با دیدن ناراحتی دیگران ناراحت شدن؛ یعنی دلمون برا هم بتپه! کاری که مردم ایران در انجامش نمونه‌اند. تو سیل، زلزله و همین کرونا هم زیاد از این صحنه‌ها دیدیم.

چی بهتر از دعوت به مواسات و هوای همدیگرو داشتن؟

منم به همراه معاونینم تصمیم گرفتیم به مدت ۵ ماه، یک چهارم حقوق ماهانه رو کنار بگذاریم برای داشتن سهم کوچیکی تو این همدلی.

از همه‌ی همکاران وزارتخونه هم با ارسال یک نامه دعوت کردم تا اون‌ها هم هر درصدی که می‌تونند رو کنار بگذارند تا مبلغ جمع شده رو به‌وسیله سازمان‌های مردم نهاد، برای بچه‌های محروم جنوب کرمان تبلت بخریم که از آموزش جا نمونند.

منم باید از چند نفر دعوت کنم تا این زنجیره‌ی هم‌دلی قطع نشه؛ اما این‌بار می‌خوام سنت‌شکنی کنم و از سلول‌های اقتصاد دیجیتال کشور دعوت کنم به این حرکت بپیوندند.

از اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل)، شرکت‌های اسنپ، تپسی، کافه‌بازار، صبا ایده (آپارات)، تخفیفان، آسان‌پرداخت، هفت‌هشتاد، به‌پرداخت ملت، دیجی‌کالا و همه‌ی شرکت‌های اکوسیستم نوآوری دعوت می‌کنم تا فارغ از تنوعی که دارند، هم‌دلی‌شان را در ایفای مسئولیت اجتماعی تحقق ببخشند؛ به هر روشی که مناسب‌تر می‌دانند و با هر واژه‌ای که می‌پسندند «هم‌دلی از هم‌زبانی خوش‌تر است»! دعوتتان می‌کنم در روزهای پیش رو برای تحقق رویاهای همه‌ی مردم ایران مبارزه کنیم و هر کدوم با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد به یک منطقه خاص رسیدگی کنیم تا در ماه مبارک رمضان، تنها صدای ایران، همدلی باشه و همه با هم، آجر به آجر #ایران_همدل و آینده روشن را بسازیم.»

کد خبر 504511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    3 1
    درود بر وزیر جوان
  • ایران IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    0 0
    پوپولیست کلمه مناسبیه .اگر نشر بدید !!!