رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت فردی خبر داد که برای درمان بیماری کرونا نوشیدن ادرار شتر را در فضای مجازی تبلیغ می‌کرد و موجی از اعتراض را در بین مردم ایجاد کرده بود.

بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدر با بیان اینکه این فرد با انتشار کلیپی از فواید نوشیدن ادرار شتر موجب تشویش اذهان عمومی و گمراهی عموم مردم شده بود، گفت: انتشار این کلیپ موجی از بازتاب‌های منفی علیه ارزش‌های اسلامی و پزشکی را در پی داشت.

وی با اشاره به این که کلیپ مذکور در یکی از روستاهای کرج تهیه شده، ادامه داد: کلیپ مورد نظر روز ۲۵ فروردین تهیه و به قصد جذب دنبال کننده در فضای مجازی و افزایش مخاطب منتشر شد.

سردار ذوالقدری ادامه داد: بعد از انتشار این کلیپ مخفیگاه فرد مورد نظر در اطراف میدان فاطمی شناسایی و با حضور ماموران در مخفیگاه وی مشخص شد که متهم بدون داشتن مدارک تخصصی و تنها با مدرک دیپلم اقدام به تاسیس مطب طب سنتی کرده است.

وی با بیان اینکه متهم با قرار ۳۰۰ میلیون تومانی به دادسرا اعزام شده، به شهروندان توصیه کرد که مراقب سوءاستفاده کنندگان در فضای مجازی باشند و به هر مطلب و کلیپی که در این فضا منتشر می‌شود، اعتماد نکنند.

کد خبر 504043

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    چون به اعتبار امام صدمه زد و حدیث جعلی گفته باید اینقدر شاش شتر بخوره که مردم خوب ببینند جانش درمیاد یا امراضش .....