روزی در هند گفته می‌شود که از ادرار گاو استفاده شود و ممکن است روزی کسی در جایی از دنیا رفتار دیگری داشته باشد. این افراد ممکن است مشکلات شخصیتی و اجتماعی داشته باشند.

جهانپور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو، کیانوش جهانپور در نشست خبری با ویدیو کنفرانس که از وزارت بهداشت برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره ویدیوی منتشر شده در زمینه خوردن ادرار شتر برای درمان کرونا  گفت: وزارت بهداشت ناظر بر حریم خصوصی افراد نیست. در این زمینه نه کارویژه‌ای داریم و نه اطلاعاتی. شتری هم که در آن کلیپ وجود دارد، عربی نیست و نژادی از کشورهای سردسیر است. احتمالا خواص آن با هم متفاوت است!

وی ادامه داد: روزی در هند گفته می‌شود که از ادرار گاو استفاده شود و ممکن است روزی کسی در جایی از دنیا رفتار دیگری داشته باشد. این افراد ممکن است مشکلات شخصیتی و اجتماعی داشته باشند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار کرد: علم طب، تجربی است و تک تک گزاره‌های آن قابل اصلاح و ویرایش است. گزاره‌های طبی در طول تاریخ تجربه شده و اگر سودمند نباشد کنار می‌رود. ولی وقتی گزاره‌ها توسط برخی افراد به منابع مقدس منسوب می‌شود، دیگر قابل تست نیست و بر مبنای مغالطه اتفاق می‌افتد. باز هم از این رشته کارها ادامه پیدا می‌کند و شاید این موارد برای انبساط خاطر افراد باشد و بیش از آن قابل ارزش نیست.

► چندی پیش فردی به نام (م.س) مدعی طب سنتی و اسلامی در توصیه‌ای عجیب با سر کشیدن ادرار شتر در برابر دوربین، دیگران را ترغیب به این کار جهت جلوگیری از ابتلا و درمان کرونا کرده بود.

کد خبر 503236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    راستش من که به شخصه شکایتی از این آدمها ندارم. میتونند هر چقدر خواستند سربکشند. خودمم حاضرم نوشیدنی براشون فراهم کنم. البته من شتر نیستم.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    بین خودشون تقسیم کنن خب...