مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت:عنوان نایب قهرمانی نتیجه یکپارچگی و همبستگی تیم ملی بود.

به گزارش ایسنا، منصور برزگر پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: این عنوان که با اتحاد تیمی به دست آمد را به مردم تبریک می‌گویم. کشتی‌گیران از جان مایه گذاشتند؛ از همه‌ی آنها تشکر می‌کنم. تیم ما در این رقابت‌ها خوب حرکت کرد و ملی‌پوشان آماده بودند.

برزگر به المپیک پکن اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در المپیک پکن باید از حالا برنامه داشت. باید تمامی اعزام‌ها و نفرات مشخص شوند و برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد؛اما, اگر مانند جریاناتی که پس از المپیک آتن به وجود آمد حاشیه داشته باشیم, نتیجه‌ای مثل رقابت‌های جهانی بوداپست رقم می‌خورد.

برزگر به حضور یزدانی‌خرم در فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: دقیقا در زمانی که ترافیک کاری فدراسیون بسیار زیاد بود، یزدانی‌خرم به داد فدراسیون رسید و هیچ دخالتی در کارهای فنی نداشت تا تمام مسایل فنی به کمیته‌ی فنی سپرده شود. من مثل یک برادر بزرگ‌تر و پدر بالای سر تیم بودم که این عنوان به دست آمد.

مدیر تیم‌های ملی در پایان گفت: من دعای مردم را در این رقابت‌ها دیدم و بعید نبود که گوگچلیدزه ببازد و حیدری از دور رقابت‌ها خارج شود. امیدوارم با زحمت و یکپارچگی در آینده افتخارات دیگری را برای کشتی ایران کسب کنیم.

 

کد خبر 5037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز