کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد گفت: در بازی های آسیایی دوحه کشتی می گیرم.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری علیرضا حیدری پس از بازگشت از مسابقات جهانی اعلام کرد که راغب به ادامه  کشتی نیست و باید برای حضور در مسابقات آتی فکر کند که سرانجام وی تصمیم به حضور در بازی های آسیایی گرفت.

وی افزود: پس از مشورت با منصور برزگر، تصمیم گرفتم تا در دوحه کشتی بگیرم و پس از آن در رابطه با آینده ام تصمیم گیری کنم.وی در رابطه با شرایط خود برای حضور در بازی های آسیایی گفت: چون در مسابقات جهانی کشتی گرفتم، بدنم تقریباً آماده است و باید تا دوحه همین میزان آمادگی را حفظ کنم؛ حتی اگر آمادگی کمی پایین تری را حفظ کنم، برای بازی های آسیایی کافی خواهد بود.

حیدری در رابطه با حرف و حدیث هایی مربوط به قبول سرمربیگری تیم ملی گفت: چنین حرف هایی مطرح شده؛ اما، من تا دوحه فقط به کشتی گرفتن فکر می کنم و پس از آن تصمیم می گیرم که به کشتی ادامه دهم یا مربیگری کنم.

ملی پوش وزن 96 کیلوگرم در رابطه با دوپینگ رسلان شیخ اف بلاروس گفت: ظاهراً تست اول او مثبت اعلام شده و این کشتی گیر اعتراض نکرده است. تصور می کنم باید یک مدت زمانی که برای فرجام خواهی در نظر می گیرند، بگذرد و سپس رأی در مورد دوپینگ او را اعلام کنند.

کد خبر 5537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز