مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، این صندوق در سال جاری به طور میانگین افزایش حقوق بازنشستگان را از کف ۲۲ درصد تا سقف ۵۷ درصد افزایش داده است.

اکبر افتخاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر افتخاری روز سه‌شنبه در نخستین نشست خبری خود بعد از تصدی در صندوق بازنشستگی کشوری که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: این افزایش حقوق در بحث همسان‌سازی حقوق برای امسال شامل ۹۰ درصد از بازنشستگان کشوری شد و این در حالی است که سال گذشته همسان سازی حقوق شامل ۸۲ درصد از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری شده بود.‌

  • ۱۵ درصد افزایش حقوق شامل همه بازنشستگان شده است 

وی تاکید کرد: ۱۵ درصد افزایش حقوق که سالانه برای بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود امسال نیز شامل همه بازنشستگان شده است. افتخاری ادامه داد: اما در بخش همسان سازی حقوق باید گفت که افزایش حقوق در این زمینه سیر نزولی داشته و شامل ۲۲ تا ۵۷ درصد افزایش شده که بر اساس ضوابط و مقررات اعمال شده است و شاهد بودیم که این افزایش در حقوق فروردین ماه نیز انجام شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: عده‌ای از بازنشستگان هستند که همسان‌سازی شامل حال آنها نمی شود که سه دسته هستند، نخست کسانی که که دارای سقف بالای حقوق هستند یعنی هفت برابر حداقل حقوق را دریافت می کنند، اما این افراد شامل افزایش ۱۵ درصدی حقوق هستند.

وی ادامه داد: کسانی نیز هستند که سنوات زیر ۳۰ سال را دارند که تعداد آنها م زیاد است و در صدد هستیم که این موضوع را حل کنیم و افراد دیگری هستند که در گروه خودشان حقوق بیشتری می گیرند اما باید افزایش حقوق شامل کسانی باشد که حقوق کمتر می گیرند.

افتخاری ادامه داد: ۹۰ درصد بازنشستگان کشوری مشمول همسان‌سازی می‌شوند و میانگین حقوق آنها به سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده یعنی به طور میانگین نسبت به سال گذشته که ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده، ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان کشوری همراه با همسان‌سازی، ۲۸ فروردین ماه به حساب آنها واریز شده، افزود: علاوه بر همسان‌سازی، تسهیلات دیگری را نیز برای بازنشستگان در نظر گرفته‌ایم که شامل تخفیف بیمه ملت، تخفیف محصولات پگاه و کفش ملی است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص همسان‌سازی شاغلان کشوری نیز گفت: بر اساس مکاتباتی که با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته‌ایم و همچنین جلساتی که برگزار شده، امیدواریم این افراد مشمول قانون همسان‌سازی شوند.

وی گفت: قاعده اصلی افزایش حقوق بازنشستگان از منابع همسان‌سازی است که باید از حقوق پایین به بالا همسان‌سازی به صورت نزولی انجام شود یعنی از ۴۲ درصد تا هفت درصد نسبت به حقوق بازنشستگان از منابع همسان‌سازی افزایش پیدا می‌کند.

افتخاری بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای قدرت خرید بازنشستگان کشوری انجام داده‌ایم که یکی از آنها، استفاده از توان صندوق‌ها و شرکت‌های تابعه از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می‌شود.

وی گفت: پنج تفاهمنامه برای رفاه بازنشستگان انجام داده‌ایم و شرایطی را برقرار کرده‌ایم تا بازنشستگان در هر سال بتوانند سه‌بار وام یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای خرید از فروشگاه رفاه داشته باشند.

  • افزایش بیمه تکمیلی به ۱۴۰ هزار تومان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری نیز گفت: بیمه تکمیلی این افراد از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان رسیده که امیدواریم بتوانیم با این افزایش، خدمات بیشتری را به آنها ارائه دهیم. مبلغ پرداختی از سوی بازنشستگان برای بیمه تکمیلی همان ۳۰ هزار تومان است و افزایش نیافته است.

افتخاری در خصوص حقوق مدیران شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این خبر مربوط به سال ۹۷ است که یکی از مدیران دریافتی بالا داشته و برکنار شده است و در همان سال،

وزارت رفاه به تمام مدیران دستورالعملی را ابلاغ کرد که دریافتی‌ها سقف مشخصی داشته باشد. وی همچنین در خصوص حق اولاد بازنشستگان نیز افزود: طبق ضوابط قانونی، ۱۵ درصد نیز به حق اولاد بازنشستگان اضافه شده است.

  • ابتلای ۴۰۱ بازنشسته به کرونا

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مورد میزان ابتلاء به کرونا در میان بازنشستگان کشوری تأکید کرد: از میان بازنشستگان کشوری،  ۴۰۱ نفر به کرونا مبتلا شده که این موارد را نیز به ما اعلام کرده‌اند. همچنین شماره تلفنی را به بازنشستگان اعلام کرده‌ایم که در صورت ابتلاء به کرونا، با این شماره تماس بگیرند. وی تصریح کرد: به مدیریت های استانی صندوق با نشستگی اعلام شد که نیازهای بازنشستگان به کرونا بررسی و به آنها کمک شود.

کد خبر 503614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    15 3
    چرا برای خودتون که شاغل هستید ۵۰درصد قبل و۱۵ درصد بعد ازعید اضافه کردید؟بعد بازنشسته های قدیم که با سیکل ودیپلم حداقل حقوقو دریافت میکردند به بازنشسته های جدید رسونید واین شد همسانسازی؟
  • پیروز AE ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    20 6
    اما همسان سازیی شد!!! بی عدالتی تا کی،قانون پیش ازموعد را که خودتان ابلاغ فرمودندبازنشسته بیچاره کمترازسی سال چه گناهی مرتکب شده،2 سال گذشته هم اینگونه حق ما بیچاره ها بالا کشیدید! امسال ترا به خدا ما را هم در ردیف آدما بیارید! و هی به دنبه حقوق بالاها اضافه نکنید.انصاف داشته باشید.
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    16 4
    نمیدونن معنی همساسازی یعنی چه ،چه برسد به کار های دیگر .
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      2 1
      سلام. ولی من پشیمان هستم که چرا زودتر بازنشسته نشدم.چون می بینم افرادی که زودتر بازنشسته شدن هر سال حقوقشان بیشتر از من هست.اینجا افرادی که حد وسط هستند ضرر کردند.یعنی افرادی که حقوقشان ما بین ۳ تا سه ونیم هست. ان ‌ هستم
  • حسین IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    16 5
    کجا کف ۲۲ درصد افزایش همسان سازی است افزایش همسان سازی من ۲ درصد بوده یعنی رقم بسیار ناچیز ۸۴۳۴۳۸ ریال افزابس یافته است
    • شیرزاد US ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      7 0
      این ها بازی با اعداد است و ربطی به همسان سازی ندارد
  • ناهید تو IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    5 0
    آیا افرایش حقوق و همسان سازی انجام شده تمام فقطمبلغ 700000 هزار تومان شامل همه شده تورم چند درصد است چگونه جوابگوی داروی مصرفی مااست
    • ابابیل IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
      4 0
      دوست خوبم حکم من ۳۴۰۰بوده ..۵۱۰۰۰ت اضافه شده ..شماراکه خیلی دوست داشتن که ۷۰۰ت دادن
    • فاطمه IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      1 0
      می گم خوش به حال به تو 700000 اضافه شده می دانی به من چقدر اضافه شده 348000
  • نا شناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    5 1
    جناب آقای افتخاری گناه ما بازنشستگان درمانی که بخاطر ۵ ماه در ۹۸ بازنشسته شدیم و هیچ امتیاز ی نه ۵۰ درصد ونه هم سان سازی چیست من با لیسانس و۲۹ سال چه گناهی کردم که باید حقوقم از هم رتبه ام در سال جاری ۲ میلیون اختلاف دریافتی باشد
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 2
    با ۳۴ سال سنوات خدمت و اعلام می کنید سه گروه همسان سازی نمی گیرند ۰آنها یی که هفت برابر حداقل دریافت می کنند ۰۰۰آنهایی کنتر از ۳۰ سال سنوات خدمتی کمتری دارند ۰۰و آنهایی حقوقشان در گروه خودشان زیاد است ۰۰همسان سازی بنده صفر اعلام کردند که شامل هیچ کدام از این موارد نیستم فقط با روح و روان افراد بازی کنید !!!
    • م ن IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      1 0
      خدای باز نشسته 98 بصور ت مضا عف اجحا ف شده
  • حسن IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    7 1
    باسلام وخسته نباشید همسان سازی برای همه بازنشستگان انجام نشده وحقوق به 3500 هم نرسیده چه برسه به3700 یا3800 که ریس میفرمایند
  • بازنشسته IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 4
    چرا اون بازنشستگانی که تو گروه خودشان کمی حقوق بیشتر میگیرند نباید شامل همسان سازی بشوند مگر برای شاغلان موقع افزایش ۵۰درصدی بین افرادی که حقوق بیشتر میگرفتند تفاوت قائل شدید؟ ؟؟ظلم از این بالاتر در حق بازنشسته ای که ۳۰سال صادقانه زحمت کشیده؟ ؟؟
  • صباری IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 2
    من که فقط ۱۵درصد بهم اضافه شد و با اون جدول من درآوردی ما جزو همسان سازی نبودیم آقای نوبخت اومد تو تلویزیون کفت رفاهی ها باید یکسان به بازنشسته ها و کارمندا پرداخت بشه ،گفت به دستگاهها مجوز پرداخت رفاهی های کارکنان به بازنشستگان را میدیم که اینم دروغ بود،امروز تو اداره ما به همکارا برای ماه رمضان رفاهی دادن و از ابتدای سال هم چندین مرحله رفاهی بهشون داددن که به بازنشسته ها ندادن شمامیخواستین ۱۰درصد همسان سازی رو برای خودتون نگه دارین بنابراین همسان سازی ما رو حذف کردین من که منتظرم کسی جواب اعتراض ما روبده
  • محبیان IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    7 0
    حکمای خودتون ۶۵درصد زیاد شد بدون جدول و این ادا ها،بعد بازنشسته ها رو ۱۵درصد باجدول من درآوردی؟ بسه دیگه جمع کنید این مسخره بازی ها رو آقای نوبخت تو تلویزیون گفت رفاهی های دستگاهها بایدیکسان به کارمندا و بازنشسته ها پرداخت بشه،اینم یه دروغ دیگه بود،ایشون گفت مجوز پرداخت رفاهی اداره ها به بازنشسته هاشون رو میدیم ولی این کارم نکردن از ابتدای امسال به دلیل اعیاد شعبانیه و ماه رمضان چندین مرحله رفاهی به کارمندان ادارات و سازمانها پرداخت کردن که باز به بازنشسته ها ندادن حقوقا رو هم که اضافه نکردن پس تموم کنید این بازی با اعصاب و روان مردم رو شما دارین همه رو روانی می کنید یا کارایی که گفتین انجام بدین یا انقدردروغ تو بوغ و کرنا نکنید خسته کردین ما رو
  • حسن IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    8 0
    سلام .اگرمعنی همسان سازی این است که فردخدماتی باید پس ازبازنشستگی به اندازه یک مسول بامدرک کارشناسی ارشد حقوق بگیرد پس لطف کنید ازاول استخدام به همه یکسان حقوق بدهید .درب دانشگاه ها راببندید .به قول خودتان عدالت رارعایت کنید .اخه این چه دیدگاهی هست .معنی همسان سازی این است که افراد بامدارک علمی مشابه درادارات مختلف ازحقوق یکسان برخوردار باشند.فقط براساس مسولیت حقوقشان کمی فرق کند.این به عدالت نزدیکتراست .شمارا به خدا به اسم همسان سازی با احساسات بازنشستگان بازی نکنید .جانباز بازنشسته .
  • مجید IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    8 2
    کاش مسئولی که دروغ تحویل ملت میده در جا سکته میکرد
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      1 0
      احسنت
  • محمدیان IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 0
    برای ما همه حرفها و وعده ها تو خالی و کذب از آب در اومد از ۱۵.۸درصد تا۷۷.۳درصد همسان سازی وزیر از متوسط افزایش ۸۰۰هزار تومانی حقوق از پرداخت همسان رفاهی کارمندان و باز نشستگان در سازمانهای مطبوع حکممون که ۱۵درصد افزایش داشت حقوقمون که ۴۰۰هزار تومان افزایش داشت رفاهی همکاران سازمانمون که چندین مورد به خاطر اعیاد شعبانیه از اول ۹۹بود و تا همین دیروز که برای ماه رمضان به همکارا پرداخت شد بک ربال به بازنشستگان پرداخت نشد
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      3 0
      الهی آمین
  • کتایون IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    6 0
    ۶۵ درصد ب کارمندان شاغل اضافه شد ولی ب بازنشستگان فقط سی درصداضافه شد معنای هپسان سازی را فهمیدیم
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 0
    من یک سال زودتر از موعد خودمو بازنشسته کردم آخه این همه محرومیت واجحاف خدا ازت نگذرهاز همه طرف سر وته حقوق و پاداش رو میزنید الان هم همسان سازی رو قطع می کنی
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 0
      کاملا درست است
  • جمشید IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 0
    اقای افتخاری کدام همسان سازی پدرمن با 22 سال سابقه کار ورسیدن به سن بالای 60 بازنشته شده واونم با کار طاقت فرسا وگردوخاک کوره اجرپزی ودرفروردین امسال همون حقوق اسفند 98 را گرفت ایا منظور شما از همسازی همینه واگه این نیست بیزحمت برسی نمایید
  • ازی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 1
    اینا همه حرفه کلا مردم رو بدبخت کردین هر سال هم این حرفهای الکی رو به مردم میگید امروز ۳ اردیبخشنه هنوز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مخابرات رو مرداخت نکردین چه برسه اضافات رو
  • احمدیان IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 0
    حق عایله مندی واولاد برای شاغلین کشوری ۵۰درصد اضافه شده ولی برای بازنشسته گشوری ۱۵درصد چرا تبعیض ؟ ./.۱
  • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 1
    ششماهه دارید تو بوغ وکرنا میکنید که همسانسازی بازنشستگان صددرصد افزایش یافت درصورتی که تمام بازنشستگان یا اندازه سال قبل یا کمتر ازان افزایش داشتند ولی ازاسفند تا کنون ۳بار شاغلین افزایش داشتند چرا بازنشسته را احمق میپندارید چندرقاز با تورم ۲۰۰درصدی اضافه کردید بین بازنشستگان همسانسازی کردید وتمام مندرجات حکم بازنشسته را نادیده گرفتید وخلاف قانون شکاف بین شاغلین رو با بازنشسته زیاد کردید چگونه است کسی که درسال ۶ماه اونم روزی ۴ساعت کارمیکنند باید از یک بازنشسته که سی سال روزی ۸ساعت کارکرده ۵۰درصد بیشتر بگیرد ایا ما دراحکاممان رتبه بندی نداشتیم اقای افتخاری شما جرات دفاع ازبازنشسته را ندارید
  • حسن IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 0
    سلام. آخه این چه نحو همسان سازیه. حقوق منو که لیسانسم رسوندی به حقوق کسی که مدرک ششم ابتدایی داره. آخه تحصیل و چیزایی دیگه هم ملاک کار قرار بدین. به اونا 800 تومن اضافه شده به من 500
  • زمانی IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 2
    همسر من با ۲۰ سال سابقه فوت شد که خود سازمان سابقه ی ایشان را بازنشسته زد حالا تکلیف این بازنشستگان چیست و گناه خانواده چیست که الان باید از تمام امکانات اینکه ۳۰ سال پر نشده محروم شوند لطفا به فکر من و امثال من باشید با اینکه سخت ترین و پر خطر ترین کار سازمان را انجام می دادند متشکرم .
  • خسرو امینی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 0
    اول که همسان سازی بایدشامل بازنشسته ها می شد نه شاغلین درثانی مبلغی که اضافه شده تغییرخاصی درحقوق بوجودنیاورده. وچراپنجاه درصدافزایش ورتبه بندی شامل بازنشسته فرهنگی نمی شود. ازخدابترسید!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    7 1
    اینقدرخودتون توجیح نکنید ایا کارمندی که ۹۸ با چهار میلیون بازنشسته سده با این همه تورم با حکم مدیریتی که داشت زیاد از نطر شما راستی حقوق خودتون چندقدره
  • سیروس جعفری IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    5 0
    عرض سلام ادب واحترام با درودبرتمامی مسعولین بازنشستگی کشوری وتقدیروتشکرازبزرگوارجناب افتخاری .بازنشسته بیمارستان سوانح وسوختگی گناوه هستم با ۳۰سال سابقه تمام و۱.۵ سال سابقه استخدام رسمی در داروپخش تهران که نه این سابقه منظور گردیده ونه ۲ماه جبهه خواهشمندم نسبت به سوابق این افراد هم فکری شود.ممنون
  • رشت IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 1
    برای هرسال باتوجه به تورم که ۴۲درصداعلام شده بود بایدلحاظ میشد نه٪۱۵ بعدش هم همسانسازی میشداینافکرکردن همه بیسوادن،
  • مستمربگیر تامین اجتماعی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 0
    متاسفانه دولت محترم فقط به فکر کشوری و لشکری هست
  • مجید IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 3
    انقدرگفتید همسانسازی همسانسازی بیچاره تامین اجتماعی ها رو هم به جون ما انداختید آخرش این شد 570000تومن
  • حسین کرمی IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 0
    با سلام. در سال ۱۳۹۶بازنشسته‌شدم۳۰سال‌تمام‌درمناطق‌محروم(روستاها)خدمت کردم و بیش از ۱۴ماه‌‌سابقه‌حضوردر‌جبهه‌ها‌دارم‌متاسفانه‌سوابق‌ جبهه منو لحاظ نکردن و تنها ۱۵./.به حقوقم اضافه شده خواهش میکنم رسیدگی کنید. با تشکر
  • عبدالله IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    همسان‌سازی یعنی اینکه یکنواخت همه را بدبخت کنید یا اینکه ارزش اقتصادی حقوق یک بازنشسته در سال‌های بعد یکنواخت باشد یعنی این‌که حقوق من اگر 10 سکه قدرت خرید داشته الان هم بتوانم 10 سکه بخرم البته گوش شنوایی نیست بجز ماست مالی کردن از این آقای کاری بر نمی آید
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 0
    من که با 30 سال در آبان 98 با 3400000 با مدرک لیسانس بازنشسته شدم آیا این عدالت است که نه رتبه بندی و نه همسان سازی شامل حالم نشود اون هم در این شرایط اقتصادی و داشتن بچه های دانشجو و دانش آموز به حالمان رسیدگی کنید و گرنه نادانی شما را به خدا میسپاریم
  • .حسین IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    2 0
    .باسلام.ظلم واجحافی که به بازنشستگان بخصوص 98شده رابه دروغ بوق کرنا کردندواسمش کذاشتندهمسان سازی .بازنشستگان را.ساده لوح تصور کردین .نه 50/.را دادین نه رتبه بندی راکه از سالها قبل باید در احکام زده می شد انجام ندادید ونه همسان سازی .برای .خودتان طبقه شغلی ساختید وگفتید کسی که در کروه 12هست بین 800هزارتومان به بالا حکم زده می شود ای مسئولین از خدا بترسید .شما مسئولینی که بناحق حقوقت بالای 10میلیون است چطور یک بازنشسته فرهنگی بااین تورم 40/.که مرکر آمار اعلام کرده با فرزندانی که دم بخت داردوحکم او 4میلیون وکم وبیش 4میلیون است زندگی کند.
  • فا IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    7 0
    همش لشکری وکشوری پس تامین اجتماعی چی ؟مگه بیم ومالیات پرداختی ما کجا میره؟میشه حقوق کارمندای دولتی وتاز ه صندوق بازنشستگی هم کلی از دولت طلبکاره موقع حق و دستمزد ما ها خصوصی هستیم با حقوق یک وهشتصد چطور زندگی کنیم
  • فرزانه IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    3 0
    ۹۰درصدفقط شامل ۱۵درصدافزایش شدن نه همسان سازی
  • اکبر IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    4 0
    مدیرعامل محترم سازمان بازنشستگی کشوری توجه فرمایند وقتی می‌فرمایند درصد افزایش حقوق بازنشستگان از کف 22%تا57%افزایش داشته، یعنی نباید کمتر از22%حقوق افزایش داشته باشد که حداقل در مورد حقوق اینجانب زیر 20%بوده وحتی در مورد حقوق2.3میلیون تومان سال98فقط31%بوده، حق تاهل و اولاد هم برخلاف گفته ایشون درفروردین ماه همانند سال گذشته پرداخت گردیده نه براساس امتیاز 1215و315و ضریب2438
  • فرهنگی باز نشسته IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 2
    باز نشسته ای ک۵میلیون حقوق داره چون۳۰ سال سابقه داره درس خونده زحمت کشیده تا مدرک بالای بگیرد شاغلین باسابقه کم ۵تا میگیره واقعا ناحقی است که فقط ۱۵درصد بگیرد
  • بیگرضایی US ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    3 1
    سواد ندارید؟ ۱۵+۲۲ که حداقل است میشه ۳۷./.در حالی که به لیسانس های باز نشسته حدود۲۸ درصد اضافه شده
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    چرا پلکان را باعث در نظر نگرفتن ضوابط منطقی شده بر نمی دارید.فقط برای بازنشستگان ا که حقوق نجومی ندارند اعمال می کنید.
  • ایوب نجف پور IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    خدا لعنت کسانی رو که افزایش حقوق کارگر و باز نشسته تامین اجتماعی رو نادیده گرفتند
  • مسعود AE ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    آقای مدیر عامل من ۳۳ سال با مدرک ارشد ۵ میلیون حقوق داشتم و اقای نوبخت گفت ۱۵ درصد افزایش حقوق و ۱۵ درصد همسان سازی ولی متاسفانه همسان سازی صفر منظور شده بنظر شما اشتباه نشده ممکنه یک بار دستور دهید این ده ورصد که همسان سازی نگرفتن یکبار دیگه چک و کنترل بشه ممنونم
  • ز ب IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    بنده بازنشسته فرهنگی با 28 سال سابقه هستم که همسان سازی حقوق شامل گروه ما نشده امیدوارم آقای افتخاری طبق قولی که دادند موضوع را پیگیری کنندواحقاق حق نمایند.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    1 2
    باسلام خدا خیردهد به شما یک کاری هم برای بازنشسته های تامین اجتماعی بکن
  • حسین شمس AE ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    1 0
    سلام جناب استاد افتخاری عزیز من به دلیل جسمانی 28 سال خورده ای خدمت کردم آیا انصاف همسانسازی شامل حقیر نشه قضاوت با خودتان،موفق باشی
  • بازنشسته ۹۸ IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 1
    باسلام اقای افتخاری ما ازشما حقمون رامیخواهیم برای ماواستان تعریف نکن جنابعالی همسان سازی مارادرست اعمال کن ماازشما بیمه نمیخواهیم
  • بابایی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    سلام در خصوص بیمه تکمیلی یک مشکل اساسی عدم هماهنگی بیمه آتیه سازان با بیمه سلامت است مثلا بیماران خاص اول فاکتور را باید به بیمه سلامت ارایه پس از دویا سه ماه و دریافت وجه رسید را به بیمه تکمیلی ارائه و آنها پس از یک تا دوماه مابقی پول آنهم چندرغاز را بدهند چرا این دو باهم همزمان عمل نمی کنند و بازنشستگان را اذیت می کنند لطفا این مشکل را حل نمایید
  • حسن IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    اقدامی که درخصوص همسان‌سازی انجام گرفت وبازنشستگانی که به خاطر داشتن سابقه مدیریت وحضور درجبهه و عضو ایثارگران وجانبازان عزیز نسبت به هم گروهی های خود اندکی دریافتی بیشتری داشتند یعنی این اندک مازاد حقوق را کسی براشون هبه نکرده وهدیه ای هم ازطرف کسی نبوده حاصل ایثار وتلاش خودش بوده واگر فرقی با عزیزان بازنشسته دیگر نداشته باشد عین بی عدالتی است واقدام کنونی مسولان ذیربط نیز نه تنها همسان سازی نیست بلکه متفاوت سازی ونقصان سازی و بی عدالتی محض است
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    0 0
    با این کاری که شما انجام دادید۳۵۰۰ و۴ میلیون جز حقوق بالا د میدانید ایا خود شما می توانید با این حقوق زندگی کنید؟ با تورم بالا وداشتن فرزند بیکار ودانشجو شما باید همسان سازی راباشاغلین انجام دهید نه با باز نشستگان ۱۵٪ واقعا عادلانه است؟
  • ولی زاده IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    4 1
    چرا مسئولین ما دولتمردان بازنشسته ها را جدا میکنند همه بازنشسته ها اهل این مرز و بوم هستند لطف کنند درهم حساب کنند جدا کردن ممنوع
  • آرش IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    اینقدر با روح و روان بازنشستگان بازی نکنید ۳۰سال تو کلاسهای غیر استاندارد سوهان خورده دیگه کشش سفسطه و مغلطه را نداره .جناب افتخاری به سرورانت بگو قانون رو درست اجرا کنند .همسان سازی ‌.یعنی باز نشسته ها با شاغلین .تمام
  • حسینزاده IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    2 1
    باسلام ازیک طرف ازهمسانسازی و جبران اختلاف بازنشستگان شاغلین صحبت می کنیدازطرف دیگر۵۰درصداسفندوفروردین۱۵درصد به شاغلین اضافه می کنید تازه رتبه بندی هم دوراهه اما کل افزایش حقوق بازنشستگان ازهمسانسازی نهایتا ۸۰۰تومان بوده.بااین برنامه.نه تنها اختلاف زیاد حقوق بازنشسته مشاغل کمتر نمیشه بلکهبیشترازپیش خواهدبودآقایان میول بازنشستگان را دریابید.لطفاخداوکیلی
  • رشیدحاجی زاده قدری US ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    فقط فقط عرض حال امثال اینجانب بعد عمری بیمه پرداختن بصورت اختیاری با ۵ سر عایله یک میلیون مستمری میگیریم آیا با این حقوق میشه زندگی را چرخاند!!@ فقط به دادمان برسید
  • فربانی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    چه نوع همسان سازی پنجم .سیکل .دیپلم حقوقشان را رساندیم به لیسانس وفوق لیسانس .به می گویید همسان‌سازی .بازحمت درس خواندیم مدرک گرفتیم بعد با پنجم ابتدایی مقایسه میشویم.این عدالت است .مشکل باز نشستگان این است هر دو ماه یک مدیر عامل عوض میشود.ثبات مدیریت نیست هر که برای خودش.
  • شهاب IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 0
    حالا مثل بعضی همکارامون ۲۰ هزار تومن بهمون اضافه میکنند و میگند خوووووووب بقیه هم همسان سازی شدند .
  • سید جلال IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    با سی سال سابقه معلمی بابت همسانسازی فقط 7750تومان اضافه شده.واقعا جای تاسف دارد که میگویید که حداقل 22درصد اضافه شده.
  • رضا IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام خواستم بدونم معنای همسان سازی حقوق یعنی چه؟ یعنی حقوق همه بازنشستگان یکسان باشه این درست یکی رفته عمرشو گذاشته وزحمت کشیده دانشکاه رفته هزینه کرده عمرشو گذاشته تحصیلاتشو بالا برده باید حقوقش با کسی که کادر خدماتی بوده ومدرکش زیر سکل یکسان باشه اینها دارن تو سازمان بازنشستگی همسان سازی می کنند
  • مهدی نخعی DE ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    سلام مدیر عامل محترم صندوق با زنشستگان من با مدرک فوق لیسانس و ۳۶ سال سابقه خدمت در سازمان جهاد کشاورزی درسال ۱۳۹۷ بازنشسته شدم با حقوق چهار میلیون نهصد هزار تومان در همسان سازی یک ریال به حقوق من اضافه نشده با پست رئیس اداره بازنشسته کشوری هستم خواهشمندم دستور فرمائید موضوع را برسی بفرما یند ممنون
  • شهرزاد IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 1
    ماوظیفه بگیران چه گناهی کردیم که پدرران ما قبل از سی سال فوت کردن درضمن اصلان رتبه وسواد را د نظر گرفته نشده این بی انصافی است فقط سنوات خدمت درنظر گرفته شده حقوق من ششصدهزارتومان اضافه شده
  • ناشناس IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    همسان سازی زیر سی سال خدمت جدی گرفته شود من حین خدمت تنگی نفس آلرژی به گچ مدرسه پیدا کردم به دستور پزشک باز نشسته شدم حالا هم رنج جسمی و هم ناتوانی مالی آزارم میده
  • GB ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 0
    س چرا همه چیزو به بازنشستگان کشوری میدین یه فکری هم برای بازنشستگان تامین اجتماعی بکنین
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    با سلام برای شاغلین ۶۵درصدی می شود. ولی برای بازنشسته ها ۱۵درصدر ازهمسانسازی صفر اعلام شد این دیگر چه عدالتی است .هرچند می دانیم نظرات مارا ترتیب اثر نمی دهید ....?????
  • علیراده IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    2 0
    لطفا به بازنشسته ها بیشتر توجه شود واقعا مشکل دارند
  • کهنه سرباز NL ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    باسلام . بنده با مدرک فوق دیپلم ج۳۰درصد جنگ تحمیلی ۲۵۰۰حقوقم بوده الان با احتساب ۱۵درصد و همسانسازی شدا ۳۳۵۰ چیزی ۸۰۰ اضافه شده.حالا چن درصد اقا جواب ردن
  • محمود US ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    1 0
    با سلام.تورم رو کنترل کنید . ا ۲ریال روی حقوق نزارید .
  • ناشناس IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
    2 0
    جناب آقای افتخاری ما باز نشستگان ۹۸ منتظر تجدید نظر در پرداخت همسان سازی در سال جدید هستیم تقاضا میکنم پیگیر حقوق ما بازنشستگان درمان باشید
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    1 0
    س شما که هرچی صحبت کردین درباره ی بازنشسته های کشور ی بود پس بازنشسته های تامین اجتماعی چی اونا ۳۰ سال سابقه دارن شاید اونا آدم نیستن
  • JP ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    ببینم شماها چطوری بحقوق مااضافه کردید که ۷۰۰ تومن اضافه شده
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    آیا همسان سازی فقط برای مدارک پایین باشه.پس آنهایی که اشتباه کردن ودرس باهزاران قرض وام که هم اکنون بازنشسته شدیم تا جند سال بعد هم بدهکار شدیم .که مدر ک عصای دستمان د ر بازنشستگی باشه.اینطوری کاغذ پار ه ای باشه.