شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در قاره اروپا از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفت. شیوع این ویروس روز شنبه جان ۱۸۹۱ نفر را در ایالات متحده گرفت. در ایران نیز ۸۷ بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

آمار کرونا 31 فروردین

به گزارش همشهری آنلاین، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران روز یکشنبه اعلام کرد که ۸۷ بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند. به این ترتیب شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در ایران به ۵۱۱۸ نفر رسید. 
بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت ایران با ثبت ۱۳۴۳ مورد ابتلای جدید شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در ایران به ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر رسید. وی همچنین شمار افرادی را که پس از بهبود حالشان از بیمارستان مرخص شده‌اند ۵۷۰۲۳ نفر اعلام کرد.
آمار روز یکشنبه وزارت بهداشت ایران به این معنی است که آمار روزانه مرگ و میر بر اثر کرونا برای ششمین روز پیاپی دورقمی است.

«یورورنیوز» آخرین اخبار و آمار از شیوع بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ در روز یکشنبه ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) را منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید.

روند کاهشی تعداد فوتی‌ها در فرانسه و ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع قربانیان این دو کشور اروپایی را از شروع بحران به ترتیب به ۱۹ هزار و ۷۱۸ و ۲۳ هزار و ۶۶۰ نفر رساند.
این درحالی است که تا روز یکشنبه بیش از ۱۵۲ هزار نفر در فرانسه به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. این میزان در ایتالیا نزدیک ۱۷۹ هزار نفر است.

با ثبت ۵۹۶ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد کل قربانی‌ها بریتانیا به ۱۶ هزار و ۶۰ نفر رسید. بیش از ۱۲۰ هزار نفر هم در این کشور اروپایی به ویروس کرونا آلوده شده‌اند.

  • کرونا در اسپانیا؛ ۴۱۰ بیمار دیگر جان باختند

مقامات اسپانیا روز یکشنبه اعلام کردند که ۴۱۰ بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این کشور جان خود را از دست دادند. به این ترتیب شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۰ هزار و ۴۵۳ نفر رسید. تاکنون ۱۹۵ هزار و ۹۴۴ مورد ابتلا به این ویروس در اسپانیا به ثبت رسیده است.

مقامات کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کردند که ۸ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این کشور به ثبت رسیده است. این برای اولین بار طی دو ماه اخیر است که آمار روزانه مبتلایان جدید به ویروس کرونا در کره جنوبی تک‌رقمی می‌شود. تاکنون ۱۰ هزار و ۶۶۱ مورد ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در کره جنوبی گزارش شده است. از این تعداد ۲۳۴ نفر جان خود را از دست دادند.
مسئولان کره جنوبی با وجود کاهش شمار مبتلایان جدید در این کشور نسبت به شیوع خاموش و گسترده بیماری همه‌گیر کووید ۱۹ هشدار داده‌اند.

  • کمترین موارد ابتلای روزانه در چین در یک ماه اخیر

مقامات چین روز یکشنبه از ثبت ۱۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این کشور خبر دادند. این رقم از کمترین میزان ابتلای روزانه در چین از روز ۱۷ مارس تاکنون حکایت دارد. تعداد مبتلایان جدید در چین در روز شنبه ۲۷ نفر گزارش شده بود. از ۱۶ فرد مبتلای جدید در چین ۹ نفر از خارج به چین آمده‌اند.

کد خبر 502916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    2 2
    خبرهاتون هم مثل تفکر خودتونه همه چیز رو در جنگ و پیروزی مبینید . عینکهاتون رو عوض کنید دنیا رو زیبا ببینید
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      2 2
      به تو هم انگار باید عینک داد