کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره منچستریونایتد، برای دومین سال متوالی جایزه بازیکن سال اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای را به خود اختصاص داد.

 پس از یک فصل استثنایی با 38 گل در مجموع رقابت‌ها، بال 23 ساله پرتغالی توانست جلوتر از فرناندو تورس، استیون جرارد، سسک فابرگاس، امانوئل آدبایور و دیوید جیمز قرار بگیرد. رونالدو به خاطر دیدار امروز مقابل بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان نتوانست شخصاً در مراسم حاضر شود اما تصاویر تلویزیونی حین مراسم نشان داد که این بازیکن جایزه خود را از دست سرالکس فرگوسن، سرمربی یونایتد و در زمین تمرینات این تیم دریافت کرد. گاردین  از قول وی می‌نویسد: «خیلی خوشحالم.

وقتی تمام فصل تلاش می‌کنی تا خوب بازی کنی و به تیم کمک کنی و در انتهای فصل، اتحادیه این جایزه را به تو می‌دهد، لحظه‌ای بزرگ و یک افتخار است. این انگیزه بزرگی است که به همین روند ادامه دهی و با کار بیشتر بهتر شوی.»

 وی همچنین گفت که خودش در این انتخابات به امانوئل آدبایور که 27 گل به ثمر رسانده، رأی داده است.سسک فابرگاس، هافبک آرسنال هم جایزه بازیکن جوان سال را جلوتر از رونالدو از آن خود کرد. رونالدو که سال گذشته این عنوان را هم به خود اختصاص داده بود، این بار پشت سر فابرگاس قرار گرفت.

فابرگاس نیز در این باره گفت: «احساس غرور می‌کنم، این یک جایزه با ارزش است. فوتبال یک بازی گروهی است و ترجیح می‌دهی به همراه  هم‌تیمی‌هایت به عنوانی دست پیدا کنی اما رسیدن  به چنین جایزه‌هایی هم همیشه خوشایند است. من این جایزه را به هم‌تیمی‌هایم تقدیم می‌کنم، چون  بدون آنها نمی‌توانستم به آن برسم.»

 تیم منتخب فصل لیگ برتر نیز به شرح زیر است: دیوید جیمز (دروازه‌بان پورتسموث)، سانیا (آرسنال)، فردیناند (منچستریونایتد)، ویدیچ (منچستریونایتد)، کلیشی (آرسنال)، رونالدو (منچستریونایتد)، جرارد (لیورپول)، فابرگاس (آرسنال)، یانگ (استون‌ویلا)، آدبایور (آرسنال)، تورس (لیورپول)

کد خبر 50283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز