مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر اعلام کرد: تا کنون ۲۵ نفر از رانندگان همکار به کرونا مبتلا شدند که یک نفر از آنها فوت شد.

شركت خودرو سرويس شهر

به گزارش همشهری آنلاین، حسین وزیری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر ضمن ارائه آمار رانندگان همکار این شرکت که مبتلا به کرونا ویروس شده‌اند، گفت: تا کنون ۲۵ نفر از همکاران راننده به کرونا مبتلا شده‌اند که متاسفانه از این تعداد، یک نفر فوت شده و تعداد ۲۴ نفر دیگر پس از طی مراحل درمان در قرنطینه به‌ سر می‌برند. در این مدت نیز در راستای رفع بخشی از دغدغه‌های آنها ضمن برقراری ارتباط  و پیگیری مستمر مراحل درمان، نسبت به تهیه و تحویل بسته‌های بهداشتی و پرداخت کمک هزینه معیشتی به این دسته از همکاران اقدام شده است.

جلسه هیات مدیره شرکت خودرو سرویس شهر با محوریت رسیدگی به موضوعات معیشتی و قرارداد رانندگان برگزار شد.

وی افزود: برای همراهی با این همکاران و خانواده‌هایشان و در راستای رفع بخشی از دغدغه‌های آنها ضمن پیگیری مستمر مراحل درمان، نسبت به تهیه و تحویل بسته‌های بهداشتی و پرداخت کمک هزینه معیشتی به این دسته از همکاران اقدام شد.

شرکت خودرو سرویس شهر وابسته به شهرداری تهران در بخش‌های مختلف خدمات خودرویی از جمله تاکسیرانی و ارائه خدمات با اتوبوس و مینی‌بوس فعال است. بخش تاکسیرانی این شرکت در ابتدای سال ۱۳۸۶ با ساماندهی صدها دستگاه خودرو به عنوان تاکسی شهری در بخش سرویس‌دهی عمومی تحت نظارت سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران شروع به فعالیت کرد.

این شرکت با توجه به رشد روز افزون متقاضیان خصوصی و با هدف تعامل پویا با بخش حمل و نقل شهری در پی توسعه ناوگان تاکسیرانی خود بوده وب ا رعایت کلیه قوانین موضوعه توانسته است در مدتی بسیار کوتاه گام‌های موثری در جهت سرویس دهی و حمل ونقل خصوصی بردارد.

خدمات تاکسیرانی این شرکت بوسیله تاکسی پژو ۴۰۵، تاکسی سمند، تاکسی روا، تاکسی پراید و تاکسی ون دلیکا انجام می‌شود. همچنین ارائه سرویس تورهای سیاحتی و زیارتی بوسیله انواع اتوبوس‌ (اسکانیا، ولوو، مان) مینی‌بوس‌ (هیوندا، سیترا، کارسان و ایوکو) و ون تشریفاتی (تویوتا هایس، فولوکس و بنز) در داخل و خارج از شهر انجام می‌شود.

کد خبر 502694
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha