مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران عنوان کرد در صورت تامین منابع، پروژه تا پایان ۹۹ آماده بهره‌برداری می‌شود.

عملیات احداث پارکینگ طبقاتی مینابی

به گزارش همشهری آنلاین، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات احداث سقف طبقه سوم پارکینگ طبقاتی مینابی در بافت فرسوده منطقه ۱۵ تهران خبر داد و گفت: روند پیشرفت عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی مینابی واقع در بافت فرسوده منطقه ۱۵ قابل قبول است و متعاقب اتمام عملیات احداث سقف طبقه سوم، تمهیدات لازم برای ادامه عملیات قالب‌بندی و بتن‌ریزی سقف‌ها در حال انجام است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، با ادامه روند اجرایی فعلی و در صورت تامین منابع، مرحله سفت‌کاری پروژه احداث پارکینگ مینابی تا پایان بهار ۹۹ به اتمام می‌رسد و می‌توان امیدوار بود کل این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

محله مینابی در بافت فرسوده منطقه ۱۵ تهران قرار دارد و اهالی با کمبود جای پارک مواجه هستند که به دلیل عرض کم معابر، حتی امکان پارک حاشیه‌ای نیز در این خیابان دشوار است. منطقه ۱۵ شهرداری تهران دارای ۲۴۶ هکتار بافت فرسوده است که از این لحاظ در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در رتبه پنجم قرار دارد.

پروژه احداث پارکینگ طبقاتی مینابی در زمینی به مساحت ۲۳۳۰ مترمربع و با زیربنای حدود ۱۶۳۰۰ مترمربع در خیابان برادران سجادی واقع در منطقه ۱۵ قرار دارد و دارای ظرفیت برای پارک ۴۶۶ خودرو است.

این پارکینگ در حال احداث در مرکز محله مینابی است تا شهروندان محله‌های اطراف از جمله اتابک هم به آن دسترسی داشته باشند و بخشی از مشکلات آنها در این زمینه رفع شود.

کد خبر 502262
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha