حداقل دریافتی ۲.۸ میلیون تومانی کارکنان، افزایش متوسط ۳۰ درصدی حقوق بازنشسته‌ها و همسان‌سازی پرداختی به آنها و همچنین برنامه‌ریزی برای احیا و ادامه رتبه‌بندی معلمان بخشی از هدف‌گذاری دولت در پرداخت‌های حقوقی سال جاری است.

اسکناس - دستمزد - حقوق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، از فروردین ماه و بنابر آنچه در قانون بودجه مصوب و در دستور کار دولت قرار گرفت، پرداخت حقوق‌ها با تغییراتی نسبت به سال گذشته پرداخت خواهد شد.

این در حالی است که تغییر در روند پرداخت‌ها از پایان سال گذشته و با موافقت دولت و تامین اعتبار برای استفاده از امتیاز تا ۵۰ درصدی قانونی برای افزایش حقوق ها شروع شد و در سال جاری نیز با برنامه ای که در بخش های مختلف جهت همسان سازی حقوق مطرح است، ادامه دارد.

رشد ۷۰۰ هزار تومانی میانگین حقوق کارکنان در شرایطی حداقل حقوق کارکنان در سال گذشته به حدود ۱.۵ میلیون تومان می‌رسید که در سال جاری و با تکلیف قانون بودجه با متوسط ۱۵ درصدی افزایش حقوق، دیگر هیچ کارمندی کمتر از ۲.۸ میلیون تومان دریافتی ندارد.

در سال جاری میانگین حقوق کل شاغلان از ۴.۷ میلیون در سال گذشته به ۵.۴ میلیون تومان رسیده که رشد حدود ۷۰۰ هزار تومانی دارد.

  • اوضاع بازنشسته‌ها بهتر شد

اما بازنشسته‌ها در سال جاری اوضاع بهتری نسبت به قبل پیدا کردند؛ به طوری که در کنار رشد متوسط ۱۵ درصدی حقوق، ۱۰ هزار میلیارد تومان هم برای همسان‌سازی پرداختی به آنها پیش‌بینی شد تا شرایط حقوق‌شان بهتر شود و آنها هم، مانند کارکنان، دریافتی کمتر از ۲.۸ میلیون تومان نداشته باشند.

همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها که از چند سال گذشته در حال اجرا بود، امسال با رشد ۱۰۰ درصدی اختصاص منابع در این بخش همراه شد و متوسط رشد حقوق بازنشسته‌ها را به ۳۰ درصد رساند؛ به گونه‌ای که میانگین حقوق بازنشستگان کشوری از حدود دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در سال گذشته به سه میلیون و ۷۹۹ هزار تومان و میانگین حقوق بازنشستگان لشگری از سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به چهار میلیون و ۲۹۱ هزار تومان در سال جاری رسید.

در مجموع میانگین حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری از سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۸ با افزایش ۳۰.۵ درصدی به چهار میلیون و ۴۵ هزار تومان افزایش یافت.

اما توزیع حدود ۱۰ هزار میلیارد تومانی که برای همسان‌سازی حقوق کارکنان در نظر گرفته شده است در ۲۰ گروه شغلی توزیع می‌شود. بر این اساس برای افرادی که در گروه‌های یک تا پنج قرار دارند از یک میلیون و ۱۳۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۹۴ هزار تومان به دریافتی‌شان اضافه خواهد شد. همچنین در گروه دوم که سطوح شش تا ۱۱ است از ۷۲۵ هزار تا ۷۸۱ هزار تومان، برای گروه سوم در سطح ۱۲ تا ۱۶ نیز بیش از ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

برای افرادی که در گروه ۱۷ تا ۲۰ قرار دارند از ۹۰۰ هزار تا ۹۵۶ هزار تومان افزایش حقوق در نظر گرفته شده است. براین اساس این افزایش برای یک میلیون و ۳۱۱ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

  • معلمان فعلا راضی نشدند

اما گروه دیگر حقوق بگیران دولت، فرهنگیان هستند که سال هاست دریافتی آنها با حواشی همراه بوده و رضایتی ندارد، این در حالی است که از سال گذشته رتبه بندی آنها نیز  با بودجه حدود ۲.۲ هزار میلیارد تومانی در دستور کار قرار گرفت ولی با توجه به شرایطی که حاکم است موجب رضایت آنها نیست.

این روزها جلساتی بین نمایندگان فرهنگیان و سازمان برنامه و بودجه و همچنین سازمان اداری و استخدامی برای رسیدن به راه حل مناسبی برگزار شده ولی تاکنون به جمع بندی نهایی نرسیده اند.

آخرین اعلام نوبخت - رئیس سازمان برنامه و بودجه - از نشست های اخیر، نشان می دهد که وی انتقاد تشکل‌های فرهنگیان را پذیرفته و گفته که درست است، دولت ۲۲۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته برای رتبه‌بندی فرهنگیان اختصاص داد و برای افزایش ۵۰ درصدی امتیازات هم پرداخت‌هایی داشت اما منجر به رضایت و تکریم فرهنگیان نشده است.

نوبخت اعلام کرده است که نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را مجددا احیا و اجرا و از فروردین امسال نظام رتبه‌بندی را ادامه پیدا می کند.

اما وضعیت کنونی پرداختی به فرهنگیان از این حکایت دارد که متوسط حقوق آنها از حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۲ به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در سال گذشته و نزدیک به پنج میلیون تومان در سال جاری رسیده است که تا چهار برابر افزایش دارد.

قرار بر این است تا تمامی تغییرات پیش بینی شده در حقوق کارکنان، بازنشسته ها و معلمان از فروردین ماه در پرداختی آنها اعمال شود.

کد خبر 501963

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 77
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • S.zareiaa IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    13 1
    ببخشید برای من و همکارانم که همسان سازی اضافه نشده فقط ۱۵درصدبود.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    19 3
    جناب آقای نوبخت سلام قول رتبه بندی بازنشستگان نیمه اول و اول مهر 98 را دادید نه تنها آن را اجرا نکردید در همسان سازی حقوق 98 حتی یک ریال به بازنشستگان 98 اضافه نشد و فقط 15 درصد را برای بازنشستگان 98 اجرا کردند داد را به کی بگیم وگناه ما که 98 بازنشست شدیم چیه لطف کنید دلسوزانه پیگیری فرمایید از لطفتان سپاس گذاریم
    • صادقی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      17 1
      برای منم که بازنشسته فرهنگی اول مهر ۹۸ هستم فقط۱۵درصد اضافه شده جالبه با پررویی تمام تو حکمم نوشتن درصد همسانسازی: صفر
  • حسين IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    10 4
    سلام من معلم بودم و بعد از بازنشسته شدن نه رتبه بندي شامل حالم شده نه افزايش 50 درصد و الان 15درصد به حقوقهم أضافه شد و دكترا دارم آيا سزاواراست كه بعد از سي سال با يك معلم برابر باشم آيااين عدالت است
  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    16 8
    به بازنشستگان ۱۵درص دادن همسان سازی هم ندادن فقط به اونایی که قبل۹۲بازنشست شده همسان رادادن چراخبرکذب میذاریدبدون تحقیق لطفا ازنوبخت بپرسید
  • کاظم IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    13 2
    سلام.من و همسرم کارگر رستوران بودیم الان دو ماه بیکاریم
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      2 1
      تازه اونم خیلی ناچیز
  • کمالزاده IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    14 1
    ای کاش شما بازنشسته بودی و بعد میگفتی وضع یازنشسته ها خوب شد، ما که با ۲۹۰۰ در سال۹۸ و پس از ۱۵درصد افزایش امسال با۳۳۰۰ حقوق شامل همسان سازی نشدم،واصلا هم نمیتونم درک کنم که این جدول از کجا در اومده؟
  • ناشناس IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    21 2
    جناب آقای نوبخت اگر دولت بودجه ندارد چرا حقوق شاغلین را ۵۰درصد+۱۵درصد افزایش داده در حالی که باز نشستگان سال جاری نهایت اجحاف در حق شان شده است قانون ۵۰درصد افزایش در سالهای قبل بوده و باید شامل بازنشستگان ۹۸ شود
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      19 19
      نمیدونم چرا شما معلما سیرمونی ندارید بسته دیگه .چقدر میخای .اون بازنشستی ک ماهی یکوهشتصد میگیره باید طلبکار باشه نه شما
    • EC ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      9 3
      شما فقط کارمند دولت را ساپورت میکنید
  • دبیر ریاضی RO ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    19 5
    دبیر بازنشسته با ۲۳ سال مبلغ ۲۹۰۰۰۰۰ تومان واقعا خودتون میتوانید با این مبلغ زندگی کنید
    • کیان IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      10 4
      اگه از بستگان جنابعالی معلم باشه میفهمی که یک معلم چقدر حقوق میگیره . شما هم اگه ناراحتی میرفتی میخوندی مثل ما با مدرک لیسانس ۳۵۰۰ میگرفتی اونوقت میفهمیدی حق جنابعالی چقدر خورده شده . مگه یک لیسانس در شرکت نفت چیکار میکنه که باید ۹ میلیون بگیره اما یک لیسانس آموزش و پرورش باید ۳۵۰۰ تا ۴ تومن بگیره چون افزایش اونا را درشبکه اجتماعی پخش نمیکنن هیچ کسی هم اعتراض نمیکنه . اما تا هزار تومن به معلم میخوان بدن ۶ ماه بوق و کرنا میکنن تا مردم فکر کنن هرچی حقوق هست فقط مال آموزش و پرورش هست .
    • معلم IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      1 2
      اتفقا حرف ما هم همین هست چرا بعضی کارمندها بالای 8 میلیون حقوق می گیرند با هزار تا مزایا که فقط روی صندلی هاشون استراحت می کنند اونوقت با تحصیلات و سابق بیشتر با هزار منت و اعلام معلم سه تومن می گیره . شما هم خیلی زرنگی برو با اونا خودت را مقایسه کن.
  • جواد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    7 5
    بنده با ده سال سابقه کار ۳۵۰۰ دریافتی داشتم فقط ۱۵ درصد افزایش داشتم.چند سال دیگه صاحب خونه بشم خدا میدونه
    • علی IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 0
      سلام باز خوبه شما یک جا استخدام شدی من با لیسانس واز خانواده ی شهید و مادرم جانباز هستن دارم با این مدرک کارگری میکنم
  • کاکا IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    6 3
    بنده خدا خبر ندارد گرانی سرسام آور ماشین 20 میلیونی 100میلیون شده گوشت 30هزار تومانی 100هزار وغیر دلار ودارو معیشت چه فلاکتی ایجاد کرده
  • صادقیان IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    15 1
    همسان سازی برام صفر بود فقط همون ۱۵%اضافه شده من مهر ۹۸ بازنشسته شدم از نوبخت مدرک بخواین برای بازنشسته مهر ۹۸ چقدر تو حکمش همسان سازی خورده
  • ناصر IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    11 4
    باسلام. بدون تحقیق از درج خبر خودداری کنید. وضعیت بازنشسته ها بهترنشده. بازنشسته برخلاف قانون خدمات کشوری باخودشون همسن سازی شدند نه شاغلین. بعنوان مثال برای بنده که حکمم درسال گذشته 3600بود تنها15 درصد افزایش داشتم نه همسان و... این درحالیست که شاغل باسنوات کمتر بمراتب بیشترازمن دریافتی دارد. لازم به ذکر است قراربود حداقل حقوق بازنشسته ها 90درصد حقوق شاغلین مساوی باوی ازنطرپست ومدرک و...باشد
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    21 16
    والا من نمیدونم این معلمان آخه مگه چقدر تو سال کار میکنم که این قدر صحبت درباره کمبود حقوق اونا میشه والا اون موقع که ما دانش آموز بودیم دیدیم که چجوری معلمای محترم درس میدادم اما به جای اون با چوب و شلنگ و مشت و لگد به جون دانش آموزان می افتادم الآنم که سه ماه تابستون تعطیلن یک ماه تو عید نوروز تعطیلن هوا آلوده بشه تعطیلن هوا سرد بشه برف بیاد تعطیلن تو ایام عیدم برای اقامت تمام مدارس در اختیاره خودشونا و خانوادشونه که هزینه هتل و مسافرخونه ندهن تو گرما جلوی کولر و توی سرما کنار بخاری کار میکنن بعد اون کارگر زحمت کشی که تو معدن یا ساختمان و هزار تا کارگر و کارمند که توی سرما و گرما باید صبح تا شب برای چندر غاز کارکنن هیچ صحبتی برای افزایش حقوق اونا نیست.یکم منصف باشیم به اندازه کار کردن توقع حقوق داشته باشیم.
    • حسین IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      12 12
      تازه کم تعطیلیم با این حقوق داریم زیاد کار می کنیم
    • US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      3 2
      تعطیلی به خاطر گل روی معلما نیست واسه بچه های این مردمه درضمن تو این مدت تعطیلی کرونا مردم فهمیدن که جامعه بدون معلم و اموزش چه جوریه
    • محمدرضا بهرامی IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      0 0
      سلام ، دقت کنند دوستان بازنشسته ،همسانسازی برای بازنشستگان قانون خدمات :،،،، آنهایی که در سیاهه حقوقی یا آخرین حکم آمده احتساب 24ماهه خدمت فقط پانزده درصد هیچگونه همسان‌سازی وجود ندارد ماباقی در تمام ستون افزایش دارند از مدیریتی تا آبدارچی فرق ندارد ، مقصر دولت نیست ،سازمان خدمتی ما بود در صدور احکام و سلام
  • علی US ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    32 5
    مشکل در اموزش وپرورش این است کسانی که سنوات بیشت ومدرک تحصیلی بیشتری دارند متاسفانه از حقوق کمتری بر خوردارن این چه قانونی است در هیچ جای دنیا چنین قانونی وجود ندارد
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      5 4
      دم شما گرم حرف دل منو زدی فکری به کارگر بیچاره ونیروی انتطامی بد بخت که در همه حال سرکار حاضرن
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      3 9
      برو بشین سرجات بیسواد اگه اضافه کار و مزایای کارمندای دیگه رو حساب کنی اونوقت میدونی در حق معلما چقدر ظلم شده
    • معلم US ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      1 3
      تعطیلی به خاطر گل روی معلما نیست واسه بچه های این مردمه درضمن تو این مدت تعطیلی کرونا مردم فهمیدن که جامعه بدون معلم و اموزش چه جوریه
  • سپاهی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    11 1
    سلام:نه تنها حقوق بازنشستگان همسان نشده بلکه بزرگترین زجری که بازنشستگان می بینند اظهارنظرهای بدون تحقیق می باشد
  • محمد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 1
    به بیش از 60000نفر بازنشسته آموزش و پرورش که حقوق آنها بالای 4000000 تومان بودهبجز 15% هیچ چیز اضافه نشده اما بقیه اغلب تا 30% اضافه شده
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    9 2
    سلام من بازنشسته لشگری هستم همسان سازی فقط برای من سیصدوهفتاد هزار اجرا شد که با اون فرمولی که ارائه دادند زمین تا اسمان فرق داره
  • تنها IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    6 4
    همشهری جان رتبه بندی معلمان از اسفند قطع ومبالغ ان از فیش حقوقی حذف شد.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    6 0
    الان احکام بازنشستگان رو صادر کردن.همسان سازی رو به کی پراداختن؟ فقط به دریافتی های زیر ۲/۸۰۰ میلیون
  • وظیفه بگیر IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 3
    سلام چرا ایتقدر تبلیغات میکنید ما وظیفه بگیر سال ۸۷ هستم فقط ۱۵ درصد اضافه کردید
  • بازنشسته فرهنگی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    7 2
    در مقابل 40 ، 50 درصد تورم 15 درصد به حقوق من اضافه شده
  • بهزاد AE ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    10 4
    درست است دریافتی های همه کارگران و کارمندان و قشر حقوق بگیر باید خیلی بیشتر از اینا باشد ولی من خودم کارمندم و فقط یه روز جمعه میتونم استراحت کنم. 12 ماه سال سر کارم بعضی وقتا خودم را با معلم ها مقایسه میکنم میگم چرا اینقدر انتظار افزایش حقوق دارن کل تعطیلی تابستان و عید و برف و تعطیلی پنجشنبه ها و... را که حساب کردم معلم های گرامی 4 ماه مفید در سال کار میکنن.
  • م _ ا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 7
    من بازنشسته ام ۴۹۰۰۰۰ تومان به من اضافه شده
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 0
    بجای کلی گویی ها و آمار دادن مبهم بگویید برای هر دریافتی مثلاً 2 تا 3 میلیون و یا 4 تا 5 میلیون چقدر اضافه کردید بنده به عنوان بازنشسته از هر کسی می پرسم می گوید برای من فقط 15 درصد اضافه شده است . برای اینجانب که این پیام را می فرستم نیز 15 درصد یعنی مبلغ 620هزار تومان اضافه شده است
  • سیدحسن حسینی ثابت IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    2 0
    حکم سال 98 بنده 40487723 ریال بوده که فقط15% یعنی 6073158 ریال اضافه شده و همسان سازی صفر ریال است. باید امثال دریافتی بازنشسته حداقل 85% شاغلان می شد
  • حسن IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 1
    سال ۹۲ سکه یک میلیون و شاید کمتر بود و حداقل حقوق یک معلم یک سکه تمام بهار آزادی میشد ولی الان یک سکه تمام بهار ۶ میلیون است آقای نو بخت .
  • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 1
    فقط تبلیغات افزایش حقوق میدن وهیچ همسان سازی نمی شود با تورم بالای ۴۷ درصد و اینکه حقوق یک بازنشسته باید هم دریف یک شاغل با همان پست ومدرک و سابقه خدمت باشد نه ۸۵ درصد مگر یک بازنشسته همین خدمات در زمان اشتغال انجام نداده بنابراین همسان سازی به معنای یکسان سازی حقوق بازنشسته با هم ردیف خود است و متاسفانه نه تنها همسان سازی نشده بلکه روز بروز سفره بازنشستگان کوچک و کوچکتر میشود
  • j.rezaee IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    6 2
    با عرض سلام من یک فرهنگی هستم آیا منابع خبری به شما اطلاع ندادند که وقتی 50 درصد امتیازات فصل دهم ( نه افزایش 50 درصد حقوق) که برای من حدود 800 هزار تومان بود را برای فرهنگیان اجرا کردند ، رتبه بندی را که 3 سال روی آن مانور تبلیغاتی داده بودند را حذف کردند؟ برای تعداد زیادی از همکاران ما افزایش حقوق کمتر از 100 هزار تومان بود. ولی شما بگونه ای تیتر زده اید که گویا ما ناشکریم که با این افزایش حقوق هنگفت راضی نشده ایم. شما بودید راضی می شدید؟ از این دروغ و نیرنگ ناراحت و خشمگین نمی شدید؟ سه برابر شدن هزینه های زندگی با این مبالغ مسخره قابل جبران است ؟ از آن دردآورتر مصاحبه های کذب مسئولین وزارت آموزش و پرورش و تیترهای رسانه ها است که فقط در مورد حقوق فرهنگیان خبرهای بی اساس منتشر می کنند. بطور مثال آموزش و پرورش 25 درصد به یک بند حقوقی 200 هزار تومانی معلمان را اضافه می کند (یعنی 50 هزار تومان)و بعد رسانه ها 100 هزار بار تیتر می زنند که حقوق معلمان 25 درصد افزایش یافت. حداقل به حق آموزگاری که به شما خواندن و نوشتن آموخته احترام بگذارید و در نوشته های خود او را آزار ندهید و تحقیر نکنید.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    2 2
    سلام ‌‌‌‌! این همه نظرات همکاران باز نشسته فرهنگی مهر 98 که روزی امیدوار بودند رتبه بندی شاملشان شود هنوزم امیدشان بداست و بترسید از خداوند و محاسبات روز قیامت که حق افراد ضعیف پایمال نشود!!!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 0
    واقعاً چرا؟
  • دبیر هنر از منطقه ۱۵تهران IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 2
    آقا من معلمم ارشد از دانشگاه دولتی ۲۸سال سابقه.۲۰هزار تومن با هزار منت به حقوقم اضافه شده شما بودین راضی می شدین؟ خبرگزاری شما بگه من حکمم رو بفرستم ببینین....بی انصافی حد و اندازه داره بالاخره در مورد من و شاید بسیاری دیگه از معلم ها حدش رعایت نشده
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 0
    کدوم بازنشته راضیه!!!!؟؟؟
  • از IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 10
    وای عامو از دست شما معلما. کار نمیکنید پول هم میخواهید. اگر جای کلرمندان سایر دستگاههای پر درامد برای دولت بودید و استرس فراوان داشتید و حقوقتون 5 تومن بود چه میکردید یه خورده ای انصاف داشته باشید شما که 6 ماه در سال تعطیلید اصلا برای اون 6 ماه نباید حقوقتون بدن
    • رقیه گرکانی IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 0
      پانزده درصد برای حقوق بازنشستگان ووظیفه بگیران آیا بااین تورم که شامل اجاره خانه وغیره میباشد
  • حسین IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 2
    سلام.. فردی با گروه۱۴ و۳۰سال هفت ماه خدمت و با مدرک کاردانی سهمش از همسانسازی چقدر میشه واقعا آیا این ده هزار میلیارد بین بازنشستگان ب عدالت تقسیم شده یا نه یا ب گروه خاصی پرداخت شده
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      1 0
      لطفا به همدیگر احترام بگذارید یکی از حقش دفاع میکنه تو چرا ندانسته خودتو قاطی میکنی؟
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      1 0
      عجبا !
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 1
      همینو بگو
  • محمود عزیزی راد IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 1
    باسلام واحترام حضورجناب آقای دکترنوبخت بنده ازاینکه همسان سازی را برای بازنشستگان انجام داده اید تقدیر مینمایم.ولی باید به عرض برسانم بنده امثالهم که با تلاش به ارتقاع تحصیلات رسیدم ومشمول هم سان سازی نشدم برپایه چه اصلی باید حقم تضییع گردد.جنابعالی مستحضرید بازنشتگان عزیزی که دراوایل سال ۹۰ با پاداش ۳۰ میلیون تومانی صاحب مسکن شدند که به ارزش امروز چند صد میلیون تومان است،آیا امروز یه بازنشسته با مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان میتواند ودیعه یه باب خانه را بپردازد؟ درحال حاضربنده باایثارگری ومدرک بالا با سابقه ۳۰ سال ۶۵۰ تومن اضافه شده که این دور ازعدالت است ودرواقع یه نوع جور کشیدن است.باور بفرمایید باحقوق ۶میلیون تومن باید دست به عصا راه بریم تا زندگیمون بچرخه! خواهشمند است عنایت مقتضی را مبذول فرمایند که جای امتنان است.
  • زهرا IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 2
    سلام ما بازنشستگان فرهنگی مهر 98 رتبه بندی را شامل حال ما بکنید چون در55 حق ما اجحاف شد
    • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      1 2
      کسی هست به اون بیسواد بگه تو هرچه داری از زحمت معلمه اظهار نظر بیخود نفرما
  • امیر ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    برای من هم که حقوق حدود3.6 میلیون دارم فقط15%افزایش زده شده با گفته های عادتی اقای نوبخت تناقض فاحش داردایاکسی هست به دادمان برسد.
  • شهباز US ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 1
    برای بازنشستگان فرهنگی سازی انجام نشد فقط ۱۵ درصد اضافه شد. از روی بازنشسته گان خجالت بکشید. چون صبورن چیزی نمیگن
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    بنده با۲۷سال سابقه هنوز ۴میلیون نمیگیرم چجوری میانگین از۴/۷به۵/۴رسیده .دروغ هم حدی داره!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    مقایسه افزایش از سال ۹۲ تا امسال ؟ با‌توجه به‌افزایش تورم، این افزایش هیچی نیست
  • مدینه IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    آقای نوبخت همسان سازی کجا برای بازنشسته های آموزش وپرورش اجرا شده
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    1 0
    برای من وهمکاران فرهنگی یم همسان سازی اجرا نشده ماه آدر ۹۸ بازنشسته شدیم امادرحق ما خیلی بی عدالتی شده
  • م GB ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    بسمه تعالی احتراما  با توجه به اینکه حقوق کارکنان امروز براساس تورم امروز سنجیده وقیاس می شود.وافزایش حقوق درسال ۹۰ براساس حقوق ودستمزد آن زمان حداقل۹۰۰هزارتومان الی۱۵۰۰یک میلیون بانصدهزارتومان بود.تورم درآن زمان  درسطح بسیار پایین وبا حقوق پایین بود.ولی امروزتورم۲۰۰درصد در اوج گرانی اجناس وحقوق پایین قدرت خرید وپس انداز بسیارپایین باید ماتفاوت ان زمان امروز وگرانی وتورم بالا باید مقایسه  وسنجش شود.ماتفاوت حقوق سال ۹۰ باسال۹۹  باید مقاسه وسنجیده شود تا عدالت ونظام هماهنگ حقوق یک کارمند دولت با یک کارمند بانک مقایسه شود.بدونه رعایت نظام هماهنگ حقوق، افزایش حقوق  نسبت سایر دستگاه وسازمانها ازهمه بیشتر است.یک مدیر یک بانک کوچک دو برابر یک مدیرکل حقوق می گیرد.این تبعیض ها بررسی وعدالت نظام حقوقی اجراء شود.باید نطام حقوق دستمزد به عدالت اجرا شود اگر اجرانشود.دولت آینده ۱۰۰ درصد این تبعیض حقوق ودستمزد را اصلاح خواهد.کرد.یک کارمند۵ ساله آمده حقوقش برابر یک کارمند۲۰ ساله است آیا این نظام درست تقسیم حقوق ودستمزد است.آیا یک کارمند۴ ساله و۵ ساله  باید  برابر باسنوات حقوق  کارمند۲۰ ساله باشد.ج!!!!
  • رشیدی فرنگیس IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    بازنشسته آموزشوپرورش فوق لیسانس حکم حقوق فروردین ۹۹ حدودچهارمیلیون همسان سازی هم شامل حالم نشده این بیعدالتی در حق اینجانب را چه کسی پاسخ گو باید باشد
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    1 3
    معلما که گنا دارن عادت کردن به افزایش حقوق هرروز افزایش میخوان
  • عزیز IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    چرا دروغ میگن کجا همسان سازی بازنشستگان انجام شده و ۳۰ درصد به حقوقشان اضافه شده فقط برای حقوق پایین که اونم اگر ۳۰سال خدمت داشتن شده دو میلیون و هشتصد بقیه بازنشستگان هیچ همسان سازی صورت نگرفته و فقط تبلیغاتی بیش نیست و تکلیف این اعتبار همسان سازی مشخص شود
  • علی IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    با سلام یه فکری به حال حقوق پرسنل شهرداری ها کنید که با افزایش امسال هم حقوقشون به اندازه حقوق پارسال معلمان هم نمی رسه وضعیت حقوق کارمندای شهرداریها را در شهرهای کوچک تر (نه در تهران ) را بررسی کنید متاسفانه کسی به فکر ما نیست هر چی داد میزنیم وزارت کشوریها و سازمان شهرداریها پیگیر حق کارمندای شهرداری ها نیستند
  • احمد FR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    من ی بازنشسته ام وصعم که خوب نشده هیچ با این تورم نای بلند شدنم ندارم ضمنا این همه از همسان سازی دم نزنید حقوق من امسال ۴۵۰۰۰۰هزارتومان اضافه شده
  • محمود AU ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    وقتی حرف بازنشسته‌ ها را می‌زنید دقيقا مشخص نمایید کدام بازنشستگان
  • مهری IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    به بازنشستگان چند سال اخیر هیچ رقم همسانسازی اضافه نشده چرا بدون تحقیق خبر سازی میکنید حقوق ما ۶۰ درصد شاغلینه
  • علی معلم بازنشسته IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    من بازنشسته فرهنگی‌ ۳۱شهریور ۹۸هستم نه افزایش رتبه بندی بهمن ماه شامل من شد نه همسان سازی بازنشستگان در فروردین ماه امسال فقط ۱۵درصد افزایش حقوق زدند از آقای وزیر خواهش داریم که مرتبه بندی را شامل ما نیز بکند
  • عبدالقفور ق IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    بازنشستگان خادمان دیروز این آب وخاکند ولی واقعا از وضعیت حقوق شاکی ومعترض هستند
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    یعنی چه ؟به حقوق های بالای پنج میلیون اضافه نشد که همه حقوق بگیران در تمام سطوح یک جور حقوق بگیرند
  • ب IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    با سلام درهمسان سازی حقوق به همه این افزایش اصافه شود باتشکر
  • م.الف IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    1 0
    به بیشتر بازنشسته های جدید فقط ۵۰۰ اضافه شده
  • رضا IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    نوبخت اعلام کردحقوقهایتا۵۲۰۰افزایش ویڗه داریم ولی عملافقط۱۵درصدافزایش دادن باتوجه به تورم بالای۴۰درصد
  • ولی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    این آقایان مرتب دادند از افزایش حقوق بازنشستگان صحبت می کنند که انگار اتفاق جدیدی رخ داده و بازنشستگان به حق و حقوق خودشان رسیدن متاسفانه در نیمه دوم سال ۹۸ بازنشست شدم هم از افزایش ۵۰ رصدی که اواخر سال به همه کارمندان اضافه شد محروم شدم و هم در میزان پرداختی پاداش حداقل ۷۰ میلیون ضررکردم و امسال هم به لطف دولت ۷۰۰ هزارتومان که آقایان بوق و کرنا کردند به حقوق ما اصافه شده می خواهم بگم جناب آقای نوبخت این همه ضرر من مسئولش کیست این همه بی عدالتی را چه کسی جواب میدهد جواب خدا را چه خواهند داد آقای نوبخت آیا این است حق بازنشستگان کشوری با همه مشکلات معیشتی بترسید از آن روزی که دیگر نمی توان با بهانه های مختلف از مسائل عبور کرد تا وقت دارید جبران کنید آقای نوبخت و دولتیان
  • ایوب س IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    1 0
    سلام:15 درصدی که به حقوقها اضافه شده مال تمام حقوق بگیران است .نمی دونم چرا مال بازنشستگان این همه پرسروصدا هستش.
  • ج ح IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    0 0
    انچه را با اب و تا ب در مورد بازنشستگان نو شتی واقعیت چیز دیگر. است !!!