چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از پلمب سه باشگاه ورزشی این استان به دلیل فعالیت غیرمجاز در ایام شیوع کرونا خبر داد.

باشگاه ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  کوروش بهادری چهارشنبه ۲۷ فروردین اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی استان در رشته‌های مختلف، از اسفند پارسال ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: با این وجود تعدادی از باشگاه‌ها در اجرای این مصوبه مرتکب تخلف شده و اقدام به گشایش باشگاه و پذیرش ورزشکاران کرده بودند.

بهادری خاطرنشان کرد: البته این رفتار تخلف آمیز باشگاه‌ها بیشتر در همان ابتدای شیوع کرونا در سال گذشته بود که هنوز مدیران باشگاه‌ها و ورزشکاران خطرات بالای این ویروس را جدی نگرفته بودند.

وی اظهار داشت: در این راستا در بازدیدهای مکرری که از تمامی باشگاه‌های سطح استان صورت گرفت در ابتدای امر به ۱۱ باشگاه متخلف نیز که مقررات کرونایی را نادیده گرفته و نسبت به بازگشایی اقدام کرده بودند تذکرات شفاهی لازم داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: با این وجود در مرحله دوم بازدیدها تعدادی از این باشگاه‌ها هنوز به تذکرات لازم توجه نکرده بودند که در این مرحله تذکر کتبی به آنها داده شد.

وی یادآور شد: در بازدیدهای دوباره‌ای که با هماهنگی دادستان انجام گرفت با توجه به عدم توجه به تذکرات داده شده نسبت به پلمپ ۳ باشگاه اقدام شد که یکی از آنها به دلیل تخلفات مکرر به پرداخت جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی نیز محکوم شد.

بهادری خاطرنشان کرد: تمامی تخلفات انجام گرفته در حوزه باشگاه‌های ورزشی شهرستان بجنورد بوده و خوشبختانه تخلفاتی از سوی دیگر شهرستان‌ها گزارش نشده است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با مدیران متخلفی که در این ایام نسبت به بازگشایی باشگاه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از تمام مدیرانی که در این شرایط سخت برای سلامت خود و مردم اهمیت قائل هستند، قدردانی می‌کنم.

بهادری با اشاره به قرار گرفتن برخی از این مدیران در شرایط سخت اقتصادی، گفت: بسیاری از این باشگاه‌ها اجاره‌ای هستند و مدیران آنها باید مبالغ بالایی را در شرایط بسته بودن باشگاه بابت اجاره پرداخت کنند، ولی در حال حاضر چاره‌ای جز صبر و شکیبایی تا زمان رفع وضعیت بحرانی این ویروس نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از مردم استان و به‌ویژه ورزشکاران خواست در شرایط فعلی و برای حفظ سلامت و شادابی روحیه خود از ورزش در خانه غافل نشوند.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعالیت دارند.

کد خبر 501528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha