مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

مرد جوانی در جریان آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو سواری که در داخل کوچه پارک شده بود، به طرز دلخراشی سوخته و جان داد.

آتش‌سوزی پراید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۴:۴۵ بامداد امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی پس از دریافت خبر آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری، بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۳۷ به اتفاق تیم نجات ۲ را به محل حادثه در شهرک مسعودیه، خیابان شهید قدیانی، کوچه موسویان اعزام کرد.

حمیدرضا حسین ریکا فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این خصوص اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید که شب گذشته در داخل کوچه پارک شده بود، به دلیل نامعلومی آتش گرفت و دقایقی بعد کاملا شعله‌ور شد.

وی اضافه کرد: تا رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، همسایگان با استفاده از آب موجود در منازل خود مشغول خاموش کردن آتش‌سوزی شدند که تا حد زیادی نیز موفق به خاموش کردن آتش‌سوزی این خودرو شده بودند.

این فرمانده آتش‌نشانی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی به محض حضور در محل حادثه بلافاصله با استفاده از چند دستگاه خاموش‌کننده، آتش باقی‌مانده در این خودرو را نیز خاموش کرده و در ادامه هم با توجه به اعلام همسایگان مبنی بر وجود یک نفر در داخل این وسیله نقلیه، مشغول بررسی در داخل خودرو شدند.

حسین ریکا ادامه داد: پس از تخلیه کامل دود از داخل خودرو سواری، مشخص شد شخص مجهول‌الهویه‌ای با میانگین سنی بین ۲۰ تا ۲۵ سال در قسمت صندلی عقب خودرو به طرز دلخراشی کاملا سوخته بود که پس از انجام معاینات لازم توسط عوامل اورژانس متآسفانه مرگ وی توسط پزشک اورژانس تآیید شد.

وی در ادامه ابراز داشت: آتش‌نشانان تا رسیدن عوامل انتظامی در محل حادثه، به ایمن کردن کامل محل آتش‌سوزی پرداختند که پس از حضور عوامل کلانتری مسعودیه در محل، پیکر سوخته این مرد جوان در اختیار آنان قرار گرفت.

وی گفت: جسد این مرد به منظور بررسی علت مرگ و نیز شناسایی هویت فرد متوفی بلافاصله توسط عوامل انتظامی به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد.

فرمانده آتش‌نشانان در پایان اعلام کرد که در حال حاضر دلایل وقوع آتش‌سوزی در این خودرو سواری از سوی کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی و تحقیق قرار گرفته است.

کد خبر 501524
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha