کودکی خردسال با وارد کردن رمز اشتباه، آی‌پد پدرش را برای ۲۵,۵۳۶,۴۴۲ دقیقه قفل کرد.

آیپد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌ان‌ان، بارها برای هر کدام از ما پیش آمده که با وارد کردن ناخواسته رمزی اشتباه، گجت دیجیتالی خود را برای دقایقی از دست داده باشیم.

در محصولات اپل، این یک ویژگی امنیتی مشهور است که با افزایش تعداد بارهایی که رمز دستگاه به اشتباه وارد شود، زمان طولانی‌تری را باید منتظر ماند تا اجازه ورود رمز صحیح به کاربر داده شود.

اینبار اما یک کودک سه ساله با وارد کردن متوالی رمز اشتباه آی‌پد پدرش را به مدت ۲۵,۵۳۶,۴۴۲ دقیقه از دسترس خارج کرده است. اگر مشغول محاسبه هستید اجزه دهید کار شما را راحت کنیم: ۴۸ سال؛

بله، این پدر باید ۴۸ سال باید صبر کند تا فرصت ورود رمز صحیح به او داده شود و همین باعث شد تا او در توئیتی وضعیت گریه‌آور خود را منتشر کند!

برخی کاربران توئیتر پاسخ‌های جالب توجهی به او دادند. از پیشنهاد قرار دادن آی‌پد در کیسه برنج گرفته تا صبر کردن به مدت ۴۸ سال!

یکی از کاربران پیشنهاد داد که از کامپیوتری که در ابتدا آی‌پد با آن سینک شده کمک بگیرد اما پیشنهاد شرکت اپل ری‌استور کردن دستگاه بود. اما اگر بک‌آپ به روزی از فایل‌های روی این دستگاه وجود نداشته باشد، این اقدام منجر به از دست دادن تمام اطلاعات خواهد شد.

در نهایت این پدر با استفاده از DFU یا (Device Firmware Update) دستگاه خود را بازیابی کرد ولی به نظر می‌رسد باید رمز جدیدی به کودک نوپای خود بدهد.

کد خبر 501212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha