سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: نامه موسوم به هنرمندان برای آزادی یک متهم اقتصادی هنرمندانه نبود.

اسماعیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، غلامحسین اسماعیلی درباره نامه برخی از چهره‌های سینمایی در مورد آزادی یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نامه موسوم به نامه برخی هنرمندان و سینماگران هنرمندانه نبود؛ در این نامه از کسی که حداقل در مظان اتهام‌های اقتصادی است تعریف و تمجیدهایی شده بود. البته حکم این پرونده هنوز صادر نشده و نمی‌توانم جزئیات را اعلام کنم.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: نکته دوم شفاف نبودن فرآیند جمع‌آوری امضاها بود که برخی افراد گفتند ما اصلا امضا نکردیم یا متن دقیق را نگفته بودند. نکته سوم انتشار نامه در فضای مجازی بود. اگر یک جمعی نامه‌ای به یکی از مقام‌ها می‌نویسند، باید صبر کنند تا در چارچوب ضوابط قانونی و رعایت عدل و انصاف موضوع بررسی شود.

اسماعیلی در پاسخ به سئوالی درباره تفاوت متن نامه‌ای که به قوه قضاییه آمده با متن نامه منتشرشده در فضای مجازی، بیان کرد: دو متن را با هم مقایسه نکردم و متن نامه‌ای که به قوه قضاییه آمده را دیدم. ما به حکم قانون و بر اساس عدل و انصاف در این پرونده و پرونده‌های دیگر تصمیم خواهیم گرفت. این پرونده هنوز منتهی به صدور رأی نشده و در دادسراست.

کد خبر 501072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha