دستورالعمل اقدامات مقابله با کرونا از سوی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به کانونهای محیط زیست مناطق ۲۲گانه شهر تهران ابلاغ شد.

کودک کار و کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، دستورالعمل ابلاغی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، به طور عمده بر استفاده از ظرفیت های کانون های محیط زیست محلات و دوستداران محیط زیست مناطق ۲۲گانه شهر تهران در حوزه های ترویجی، آموزشی و حمایت های اجتماعی توجه دارد. 

آموزش نکات رعایت فاصله ایمن و رعایت نکات بهداشتی به شهروندان با حضور در اماکن عمومی اعم از میادین میوه و تره بار، نانوایی ها و خطوط مترو، اطلاع رسانی راه های کنترل و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا از طریق فضای مجازی و مشارکت در نصب پوسترهای آموزشی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از جمله موارد مورد انتظار از کانونهای محیط زیست در مقابله با کرونا است.

مشارکت در تهیه دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای خانواده های دارای نیازهای خاص، مشارکت در اهداء بسته های بهداشتی به خانواده های بی بضاعت از طریق خانه های جهاد و ایثار و تهیه و توزیع بسته های سلامت و ارزاق به کودکان کار نیز از جمله موارد دستورالعمل ابلاغی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به کانونهای محیط زیست مناطق ۲۲گانه شهر تهران است.

همچنین دکتر شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران خواستار مشارکت کانون های محیط زیست محلات و دوستداران محیط زیست مناطق ۲۲گانه شهر تهران در انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و تجهیزات عمومی شده است.

کد خبر 500900
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha