مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۲۰ نفر از مالکان باشگاه‌های خصوصی در استان برای بخشودگی اجاره بهای این اماکن اعلام آمادگی کردند و اجاره اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ را بخشیدند.

باشگاه ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مظفر علی شائی افزود: در راستای جلوگیری از متضرر شدن و حمایت از اجاره‌کنندگان مجموعه‌های ورزشی که در اسفند سال ۹۸ و فروردین ۹۹ فعالیت آنها به دلیل قطع زنجیره بیماری کرونا ممنوع شده بود، مالکان حاضر به بخشودگی اجاره‌بها خود در این ۲ ماه شدند.

وی اضافه کرد: این مالکان ضمن بخشودگی اجاره‌بهای ۲ ماه اعلام کردند تا زمانی که فعالیت این باشگاه‌ها از سر گرفته نشود، هیچ مبلغی از آنها دریافت نمی‌کنند.

علی شائی با اشاره به پویش مالکان منصف که مبدا این پویش اداره ورزش و جوانان است، اظهار کرد: از تمامی باشگاه‌داران استان دعوت می‌شود به این پویش بپیوندند و خود را در توسعه ورزش استان سهیم بدانند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام  گفت: در راستای مقابله با کرونا ۴ مکان ورزشی شامل ۲ سالن در مجموعه ورزشی غدیر در شهر ایلام، یک سالن در شهرستان دره‌شهر و یک سالن در شهرستان چرداول به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

علی شائی با تاکید بر این اینکه حفظ سلامت جامعه در اولویت است و در این گونه مسائل نباید با مماشات و سهل‌انگاری عمل کرد، افزود: در راستای حفظ سلامت شهروندان استان در پی تذکر و اخطار مکرر به بعضی باشگاه‌ها و ادامه تخلف از سوی آنان، ۱۱ باشگاه ورزشی استان نیز پلمب شد.

وی با بیان اینکه عادت و رفتار ورزشکاران پس از کرونا تحت تاثیر شرایط کرونایی است، افزود: با از سرگیری فعالیت‌های ورزشی، باشگاه‌ها برای درآمدزایی خود به چند ماه نیاز دارند تا به حالت اولیه خود بازگردند.

علی شائی ایجاد سامانه توزیع لوازم بهداشتی و محافظتی برای مقابله با بیماری کرونا در استان با همکاری دیگر دستگاه‌ها و حمایت استاندار را موفقیت‌آمیز دانست و تاکید کرد: این سامانه با همکاری جهاد دانشگاهی از ۲۸ اسفند سال ۹۸ راه‌اندازی شده و تاکنون توانسته بیش از ۳ هزار درخواست حقیقی و حقوقی شهروندان استان را پوشش دهد.

کد خبر 500709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha