دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۳ جاده اصلی در استان که به دلیل سیلاب در روز یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹ مسدود شده بود، صبح امروز ۲۵ فروردین با تلاش راهداران و همراهی پلیس راه بازگشایی شد.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   ابراهیم نصری افزود: عصر روز ۲۴ فروردین ۹۹ به علت وقوع سیلاب و آبگرفتگی در کیلومتر ۶۰ جاده سبزوار - شاهرود در محدوده صدخرو، این جاده اصلی برای بار دوم در ۲۴ ساعت گذشته بسته شد که ساعاتی قبل بازگشایی شد. این جاده شریانی شامگاه روز شنبه ۲۳ فروردین نیز مسدود شده بود که صبح یکشنبه ۲۴ فروردین بازگشایی شد.

وی ادامه داد: دو جاده اصلی نیشابور- کاشمر و خواف - رشتخوار که پیش از این به دلیل سیلاب مسدود شده بود نیز با تلاش راهداران و همکاری پلیس راه بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر جاده‌های اصلی رشتخوار - تربت‌حیدریه حدفاصل ملک‌آباد و سه‌راهی جنگل و تایباد -باخرز به دلیل بارش‌های سیلابی امروز کماکان مسدود است.  

نصری اضافه کرد: چند راه فرعی و روستایی در محدوده شهرستان‌های چناران، درگز، جغتای، قوچان، فریمان، نیشابور و خوشاب از روز شنبه ۲۳ فروردین بسته شده و همچنان مسدود هستند.

وی همچنین گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش برف در محور درگز - قوچان محدوده گردنه تیوان گزارش شده است و بارش باران نیز در شهرستان‌های درگز، قوچان، باخرز، تایباد، تربت جام، نیشابور و خوشاب موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.
نصری افزود: وقوع مه‌گرفتگی در شهرستان فریمان و بخش احمدآباد شهرستان مشهد و جاده‌های سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی و تربت حیدریه - باغچه در محدوده گرماب موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مسیرها شده است.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرده بارش مستمر باران تا روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در این استان ادامه خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

کد خبر 500589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha