شایعه جدایی فرهاد مجیدی در پایان لیگ نوزدهم همچنان مطرح است. از یک طرف گفته می‌شود خود فرهاد با شرایط فعلی تمایلی برای ادامه همکاری ندارد.

منصوریان

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که از امیر قلعه نویی به عنوان جدی ترین گزینه برای جانشبن احتمالی فرهاد مجیدی نام برده می شود و تحرکات اخیر ژنرال در فضای مجازی به نفع استقلال را هم به حساب همین موضوع می گذارند، از داخل باشگاه استقلال خبر می رسد در صورت تغییر کادر فنی امیر تنها گزینه باشگاه نیست. آنچه که مسلم است سرمربی فصل آینده هم ایرانی خواهد بود و اگر اختلاف سعادتمند و مجیدی حل و فصل نشود و فرهاد نخواهد با مدیران جدید همکاری کند، آنوقت باشگاه به شکل جدی روی انتخاب جانشین او تمرکز خواهد کرد.

 در شرایطی که باشگاه مشکلات مالی و حاشیه ای زیادی دارد فعلا مدیران نمی خواهند اختلاف پیش آمده با مجیدی و دیگر مدیران بولد شود.  

بر این اساس علاوه بر قلعه نویی ۲ مربی دیگر یعنی مهدی پاشازاده و علیرضا منصوریان هم شانس زیادی برای سرمربیگری استقلال در فصل آینده دارند. البته هنوز باشگاه روی این موضوع کار نمی کند و تمام تمرکز سعادتمند حل و فصل مشکلات مالی و برطرف کردن مشکلات اداری از جمله انتخاب معاونان باشگاه است. علی منصور که به تازگی در غم از دست دادن پدرش سوگوار شده، پیام تسلیتی هم از سعادتمند دریافت کرد. سرمربی سابق استقلال همچنین با حضور در برنامه نوروز فوتبالی مجریان این برنامه را به نوعی در رودربایستی و اجبار قرارداد تا همان طور که هواداران خواسته بودند عدر خواهی کنند.

کد خبر 500099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha