اواخر سال ۹۸ عبدالرضا موسوی وقتی به خواست وزیر ورزش و جوانان به کمک استقلال آمد تا در ادامه حکم عضویت او در هیات مدیره صادر شود، حدود ۷ میلیارد تومان به باشگاه کمک کرد تا آبی پوشان در آن مقطع بتوانند برای سفر به امارات و قطر و شرکت در پلی آف لیگ قهرمانان دچار دردسر نشود. پولی و کمک مالی که مشخص شد بلاعوض نیست و یک قرارداد محکم پشت آن است.

موسوی

به گزارش همشهری آنلاین موسوی طبق گزارشی که در همشهری آنلاین مفصل به آن پرداخته شد برای بازپس گیری کمک ۷ میلیارد تومانی اش قراردادی را با اسماعیل خلیل زاده منعقد کرده بود که این مبلغ تمام و کمال تا اواسط اردیبهشت ماه به حسابش برگردانده شود. عضو سابق هیات مدیره با انتشار پستی ضمن تایید این موضوع و تعیین جریمه ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر روز دیرکرد در بازپرداخت پول، به هواداران قول داد که هدفش از این کمک مالی سود کردن نبوده و جریمه دیرکرد ۵۰ میلیونی را حتی در صورت دیرکرد طلب نخواهد کرد.  

حالا پس از آنکه موسوی به دلیل اختلاف های مدیریتی از حضور در استقلال استعفا داده است، خبر می رسد که او به مدیرعامل جدید اعلام کرده قرضی که به باشگاه داده بود باید به موقع پرداخت شود و در غیر این صورت طبق قرارداد به ازای هر روز تاخیر ۵۰ میلیون تومان جریمه دیرکرد دریافت خواهد کرد!

اینکه باشگاه استقلال و مدیران وقت چرا و در په شرایطی زیر بار چنین قراردادی رفته اند در جای خود نیاز به بحث و بررسی دارد، اما موضوع مهم تر بدقولی و خلف وعده موسوی با هواداران است. اگر او همان طور که اعلام کرده برای فشار وارد کردن به احمد سعادتمند که با او اختلاف دارد، بخواهد جریمه ۵۰ میلیون تومانی را دریافت کند آنوقت خلف وعده کرده است.   

عضو مستعفی هیات مدیره با انتشار پستی خطاب به هواداران نوشت مبلغ ۷ میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه و برای ۳ ماه در اختیار باشگاه قرارداده است و در ادمه تاکید کرد که هواداران مطمئن باشند دعوایی بین او و باشگاه استقلال پیش نخواهد آمد و حتی یک ریال هم به عنوان جریمه دریافت نمی کند و فقط اصل پول را می گیرد. حالا در بحبوحه اختلاف و دعواهای مدیریتی خبر متفاوتی به گوش می رسد. جالب اینکه در ابتدای سال که هنوز بازگشت موسوی به استقلال منتفی نشده و با سعادتمند به اختلاف نخورده بودند، موسوی اعلام کرد اولویت اول باشگاه باید پرداخت بدهی های خارجی اش باشد! اما به نظر می رسد اختلاف و دعواهای مدیریتی نظر موسوی را تغییر داده است!

کد خبر 500831

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضوی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 1
    خودتون رو بگزارید جای این آقا . تو این شرایط که دولت یک تومان وام میده با ضمانت یارانه بعد هم میگه از محل یارانه کسر میشه ، تازه بعد از اون هم که اقساط وام تموم بشه آب ها از آسیاب افتاده و دیگه یارانه رو قطع خواهد کرد ، درسته ایشون بی خیال این مبلغ شه آیا .