ابراهیم حاتمی‌کیا در آستانه اکران اینترنتی تازه‌ترین تجربه کارگردانی خود، همه مردم را به تماشای فیلم سینمایی «خروج» دعوت کرد.

فرامرز قريبيان در فيلم سينمايي خروج

به گزارش همشهری آنلاین، «خروج» سال گذشته در بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضوری نه‌چندان موفق داشت. این نخستین فیلم در تاریخ سینمای ایران است که پیش از اکران عمومی در سینماها، به لطف شیوع کرونا با پخش آنلاین به خانه‌های مردم می‌رود و حالا حاتمی‌کیا در یک پیام ویدئویی از مردم خواسته با استقبال از «خروج»، بقای سینما را تضمین کنند.

کارگردان «خروج» در پیام خود به مردم چنین گفت: «با توجه به آینده‌ای مبهم که پیش روی ما و سینمای ایران، عزیزان سازمان اوج تصمیم گرفتند که به روش اینترنتی این کار را انجام بدهند. کاری که در سینمای ایران رخ نداده و ما پیشگامان این مسیر به شمار می‌رویم. به هر حال، این روش هم شدنی است که دارد جواب می‌دهد. مردم این روزها در خانه‌هایشان کنار عزیزان خود هستند و چه خوب که ما هم شما را در لذت تماشای این فیلم سهیم کنیم.»

حاتمی‌کیا با دعوت کردن از مردم برای دیدن خانوادگی «خروج» در خانه افزود: «خدا را شکر می‌کنم فیلم من از نوعی است که خانواده‌ها می‌توانند کنار هم آن را تماشا کنند. من امیدوارم فیلم به شکل غیرقانونی پخش نشود و البته معتقدم مردم را به اندازه‌ای فهیم شده‌اند در حوزه‌های فرهنگی و می‌دانند این کار یعنی ضربه زدن به ارکان سینما و تولیدکننده‌های این فیلم. بقای ما به این است که سرمایه تولید بازگردد.»

«خروج» تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیاست که از یکشنبه ۲۴ فروردین به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی در سینماها در سامانه فیلیمو در دسترس قرار می‌گیرد.

کد خبر 500049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha