کاوه سجادی‌حسینی از تولید سریال شبکه نمایش خانگی با نام «سایه تابان» به تهیه‌کنندگی مجتبی متولی خبر داد.

کاوه سجادی حسینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به تولید سریالی با نام «سایه تابان» گفت: به زودی پیش تولید سریال «سایه تابان» را با کارگردانی خود برای شبکه نمایش خانگی آغاز می‌کنم، سریالی که نویسندگی آن را نوشین معراجی برعهده داشته است.

وی با اشاره به اینکه نام این سریال تغییر می‌کند، بیان کرد: تهیه‌کنندگی این پروژه را مجتبی متولی برعهده دارد و این سریال شبکه نمایش خانگی بعد از به پایان رسیدن شرایط فعلی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا جلوی دوربین می‌رود. کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» با اشاره به اینکه پروانه ساخت «سایه تابان» به تازگی صادر شده است، توضیح داد: با توجه به شیوع این بیماری در ایران و جهان و اینکه هنوز مشخص نیست که این بیماری چه زمانی مهار می‌شود، با هیچ یک از بازیگران و عوامل پشت دوربین قراردادی بسته نشده است.

وی تاکید کرد: البته با تعدادی از عوامل این پروژه صحبت‌هایی شده اما این همکاری قطعی نشده است. سجادی حسینی با بیان اینکه «سایه تابان» در ۱۰ قسمت ساخته می‌شود، در پایان گفت: این سریال در فضای ملودرام و عاشقانه ساخته می‌شود و داستان آن در تهران، شمال و ترکیه ساخته می‌شود. البته ممکن است به جای ترکیه در کشور دیگری «سایه تابان» جلوی دوربین برود.
 

کد خبر 500259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha