مرحله اول تقاطع غیره مسطح میدان امام خمینی (ره) کلان‌شهر کرمانشاه که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده پنج‌شنبه ۲۱ فروردین با حضور استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

تقاطع غیره مسطح امام خمینی (ره) کرمانشاه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر پروژه‌های غیره مسطح کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: این تقاطع در سه سطح، زیرگذار، روگذر و سطح صفر طراحی شده که امروز شاهد افتتاح مرحله اول آن با حضور مسئولان ارشد استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم.

محمد پورداد گفت: افتتاح مرحله اول این پروژه به‌منظور رفع ترافیک میدان امام (ره) شهر کرمانشاه و بازگشایی فضا برای اجرای گام دوم پروژه به بهره‌برداری رسیده است، مرحله اول تقاطع شهید سردار سلیمانی که سطح صفر ادامه مسیر جاده بیستون به شهر کرمانشاه و برعکس را شامل می‌شود بر پل بتونی زیرگذر عبور می‌کند.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد مرحله دوم پروژه؛ یعنی سطح زیرگذر یعنی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال پروژه و همچنین پل روگذر مسیر گردشی غرب به شمال و شرق به جنوب به‌صورت ۲ طرفه شهریورماه امسال افتتاح شود.

مدیر پروژه‌های غیره مسطح کرمانشاه گفت: در پروژه غیره مسطح میدان امام (ره) کلان‌شهر کرمانشاه ۱۱۰ هزار مترمکعب عملیات خاک‌برداری انجام‌شده، همچنین ۳۸۰ قطعه پیش‌ساخته بتونی با سه هزار تن آرماتور در پل زیرگذر به‌کاررفته است.

کلان‌شهر کرمانشاه بیش از یک‌میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای‌داده است و شهرداری کرمانشاه در قالب هشت منطقه به شهروندان آن خدمات ارائه می‌دهند.

استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

کد خبر 499508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha