رئیس پلیس‌راه گلستان گفت که به علت بارش باران و برف و لغزنده بودن جاده‌ها، تردد در محورهای کوهستانی توسکستان و خوش‌ییلاق به شاهرود فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

راهداری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی عبدی اظهار داشت: در حال حاضر تردد در بیشتر محورهای استان بدون مشکل در حال انجام است اما در جاده‌های کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق علاوه بر باران، بارش برف و مه گرفتگی و کاهش دید، موجب شده حرکت خودروها بدون زنجیر چرخ ممکن نباشد.

رئیس پلیس‌راه گلستان با اشاره به بارش مستمر باران در ۲۴ ساعت گذشته و لغزنده بودن جاده‌های استان، از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کرده و به هشدارهای پلیس توجه کنند.

هواشناسی گلستان هم در اطلاعیه‌ای هشدار داد: با توجه به استمرار فعالیت سامانه سرد و بارشی، در چند روز آینده بارندگی، احتمال رعدوبرق، ریزش برف در نواحی مرتفع کوهستانی، کاهش نسبی دما، وزش شدید باد و پدیده مه مورد انتظار است.

هواشناسی زمان فعالیت این سامانه را روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده اعلام کرد و نسبت به آب‌گرفتگی برخی از معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌ای ناشی از فعالیت این سامانه هشدار داد.

طبق پیش‌بینی هواشناسی، آسمان گلستان از پنج‌شنبه ۲۱ فروردین تا شنبه گاهی ابری همراه با بارش پراکنده است.

کد خبر 499443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha