کاوه رضایی در مجموع بازی‌هایی که در این فصل برای شارلروا انجام داده، موفق به زدن ۱۲ گل شده تا با این تعداد، در رده سوم جدول برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار داشته باشد.

کاوه رضایی

به گزارش همشهری آنلاین کاوه رضایی مهاجم ایرانی تیم شارلروا که اینفصل نمایش درخشانی در لیگ بلژیک داشته مورد توجه الکساندر نوری سرمربی تیم هرتابرلین آلمان قرار گرفته است.

کاوه رضایی در مجموع بازی‌هایی که در این فصل برای شارلروا انجام داده، موفق به زدن ۱۲ گل شده تا با این تعداد، در رده سوم جدول برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک قرار داشته باشد و علاوه بر آن با ۴ پاس گل، یکی از بهترین پاسورهای تیمش به حساب بیاید.

حالا الکس نوری در صورت باقی ماندن بر روی نیمکت هرتا در نظر دارد تا کاوه رضایی را برای حضور در خط حمله تیمش به خدمت بگیرد. کاوه البته قراردادی بلندمدت با بروخه بلژیک دارد و امسال به شکل قرضی در تیم سابق خود شارلروا حضور دارد.

پیش از این علیدایی و اشکان دژاگه دو بازیکن ایرانی تیم هرتابرلین آلمان بوده اند و هواداران این تیم آلمانی هنوز خاطره گلزنی علی دایی برابر آث میلان در سن سیرو و البته دوگل زیبای او به چلسی را فراموش نکرده اند.

باید دید در نهایت اتفاقات فوتبالی منجر به رسیدن کاوه رضایی و الکس نوری در برلین به هم خواهد شد یا نه. 

کد خبر 499425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha