پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای توسعه مسکن در راستای تحقق جهش تولید برنامه‌ریزی‌شده و مشوق‌های آن اختصاص می‌یابد.

عمران مسکن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد قلندری پنج‌شنبه ۲۱ فروردین در جلسه شورای مسکن استان افزود: باید اقدامات و برنامه‌ریزی لازم برای رشد و توسعه مسکن در سال جدید انجام گیرد.

وی بیان کرد: با اعمال تخفیف‌هایی در هزینه‌های صدور پروانه احداث و خدمات فنی مهندسی توسط شهرداری‌ها و نظام‌مهندسی و با در نظر گرفتن برخی امتیازات از سوی مسکن و شهرسازی باید روند ساخت‌وساز مسکن در استان تسهیل شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به این‌که زیرساخت‌های لازم از قبیل شبکه برق، آب و گاز انبوه‌سازی‌های مسکن استان با اعتبارات دولتی تأمین می‌شود خواستار تعیین تکلیف سریع اراضی دولتی بخش مسکن شد.

وی گفت: تکمیل واحدهای مسکونی نیمه‌تمام اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌ها قرار می‌گیرد تا از طرفی از هدر رفت سرمایه‌های کشور جلوگیری شود و از طرف دیگر این پروژه‌ها به‌عنوان ظرفیت مهم برای تأمین مسکن جوانان به بهره‌برداری برسد.

قلندری به اجرای طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی و تخصیص اعتبارات قابل‌توجه این بخش توسط دولت پرداخت و افزود: تأمین مسکن مقاوم روستاییان با لحاظ مخاطرات حوادث و بلایای طبیعی علیرغم مشکلات اقتصادی موردتوجه دولت است و روستاییان از این فرصت‌ها استفاده کنند.

کد خبر 499412

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha