سرمربی تیم ملی بوکس ایران در گفت‌وگو با همشهری عنوان کرد: ریسک بزرگی بود بعد از مسابقات قهرمانی آسیا تیم را تحویل بگیری ولی من این کار را بخاطر بوکس انجام دادم چراکه خداروشکر دغدغه نان و نام ندارم فقط خود را جز خانواده بوکس می‌دانم.

علیرضا استکی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس با توجه به تعویق افتادن مسابقات کسب سهمیه المپیک به همشهری گفت: در اولین گام توانستیم دو سهمیه المپیک را کسب کنیم البته می شد که این دو سهمیه سه تا باشد که داوران این سهمیه سوم را از ما گرفتند. با این حال در حال حاضر برای سهمیه های دیگر تلاش خواهیم کرد. با توجه به تعویق افتادن المپیک نفرات اعزامی برای مسابقات کسب سهمیه  را از دل انتخابی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور بیرون می‌کشیم، ملاک ما رعایت عدالت است و هیچ بوکسوری از قبل انتخاب شده نیست. بوکسورها برای اینکه وارد تیم ملی شوند باید خودشان را در مسابقات داخلی اثبات کنند.

 استکی با اشاره به توانایی شاگردانش گفت: تیم ما دارای شخصیت است و خیلی بیش از دو سهمیه حقش بود که امیدوارم در مسابقات آتی به اهدافمان برسیم. تیم ما متکی به شخص نیست و با کار گروهی و همدلی کارمان را پیش می‌بریم. رییس فدراسیون،نایب رییس، دبیر فدراسیون و همه ارکان فدراسیون بوکس تلاش می‌کنند تا به هدفمان برسیم. در هدف گذاری که داریم اول می‌خواهیم کسب حداکثری سهمیه داشته باشیم و سپس نیم نگاهی هم به المپیک خواهیم داشت.

استکی در پاسخ به این سوال که قبول سرمربی‌گری تیم ملی آن هم در شرایطی که تیم در مسابقات قهرمانی آسیا ناکام بود ریسک بزرگی نبود گفت: صد درصد همینطور است ولی من شکرخدا نه دغدغه نان داشتم نه دغدغه نام، فقط برای خدمت به بوکس جلو آمدم.  با شرایطی که تیم بوکس ما داشت کار را قبول کردم می‌دانستم که اگر نتیجه نگیرم نفر اولی هستم که مورد انتقاد قرار خواهد گرفت ولی قبول کردم و حالا هم که تا حدودی موفق بودیم می‌گویم در این موفقیت همه سهم داشته‌اند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه در این روزها امکان برگزاری اردو آماده سازی نیست گفت: با توجه به تعویق افتادن همه مسابقات منتظر اعلام زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه هستیم در حال حاضر بوکسورها تمرینات انفرادی را انجام می‌دهند. امیدوارم هرچه زودتر شر این بیماری از سر مردم کم شود و آنهایی که درگیر این مریضی شده‌اند زودتر بهبود یابند.

کد خبر 499349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha