چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان از مجروح شدن رئیس اداره محیط زیست شهرستان شوشتر و یک محیط‌بان دیگر، با ضربات چاقو در درگیری با متخلفان شکار و صید خبر داد.

محیط‌بان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن آقاشیرمحمدی گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده درخصوص شکار و صید غیرمجاز در یکی از مناطق شهرستان شوشتر و به منظور برخورد با این متخلفان غیرمجاز که با استفاده از دستگاه الکترو شوکر به صید ماهی اقدام کرده بودند، در منطقه حضور یافته و در تعقیب و گریز موفق به دستگیری راننده خودرو و یکی نفر از  متخلفان به همراه دستگاه الکتروشوکر و ادوات شکار و صید شدیم.

وی افزود: در این درگیری با مقاومت و تمرد متهمان و حمله گروهی از سوی شکارچیان و صیادان در منطقه مواجه شدیم و در این درگیری بهروز نجاتی، رئیس اداره شهرستان شوشتر به همراه اسماعیل زارع، محیط‌بان شهرستان با ضربات چاقو از ناحیه سر و کمر زخمی شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شیرمحمدی بیان کرد: در این درگیری، وی به همراه دو محیط‌بان دیگر نیز از  ناحیه دست، سر و کمر مورد اصابت سنگ و چوب  قرار گرفتند و دچار  آسیب دیدگی شدند. بلافاصله مجروحان به بیمارستان شوشتر منتقل شدند و بعد از انجام مداوا، حال عمومی همه آنها خوب اعلام شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: با کمک نیروی انتظامی و همراهی یگان حفاظت محیط زیست استان، ۴ نفر از این متخلفان که در این درگیری شرکت داشته‌اند تا ساعت ۳ بامداد ۲۰ فررودین دستگیر شدند. ۴  نفر دیگر هم شناسایی شده‌اند و تلاش برای دستگیری آنان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در این عملیات، ادوات متخلفان از قبیل دستگاه الکتروشوکر به همراه موتور قایق، ۲ عدد باتری و تعداد ماهی کشف و ضبط شد و متهمان نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 499083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha