سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

نوجوان جهادگر اهل زواره از توابع شهرستان اردستان که در جریان ضدعفونی معابر شهری دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود، از سوی دولت و نیکوکاران مورد تفقد و حمایت قرار گرفت.

ضدعفونی تراکتور

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از اصفهان، فرماندار اردستان سه‌شنبه ۱۹ فروردین تشریح کرد: در پی بروز حادثه‌ای برای یک نوجوان عضو گروهی جهادی هنگام ضدعفونی‌کردن معابر شهری زواره و بنا به درخواست آن گروه تصمیم‌ گرفته شد برای جبران بخشی از خدمات‌شان یک واحد مسکونی با کمک دولت و نیکوکاران به این خانواده اهدا شود.

حمیدرضا تاملی افزود: از زمان آغاز بحث کرونا و لزوم ضد عفونی کردن مناطق مسکونی بنا به درخواست گروه جهادی رجاء زواره، پدر این نوجوان که کشاورزی از اهالی شهر رفسنجان و ساکن زواره است به همراه پسر ۱۳ ساله خود و یک دستگاه تراکتور در کنار گروهی جهادی نسبت به ضدعفونی سطح شهر اقدام می‌کردند.

وی بیان کرد: یک شب در حال ضدعفونی کردن‌ پای چپ این نوجوان داخل گاردن تراکتور گیر کرد و آسیب کلی دید که برای پیوند به بیمارستان آیت‌الله ‌کاشانی اصفهان اعزام‌ شد.

فرماندار اردستان اضافه کرد: این پیوند پس از چند روز دچار عفونت شد و بیمار از اصفهان به بیمارستانی در یزد انتقال یافت اما در نهایت پزشکان مجبور شدند نسبت به قطع پا از ساق اقدام کنند.

محمدحسن عسگری، نوجوان جهادگر ۱۳ ساله اردستانی اسفندماه در قالب نیروهای داوطلب مردمی به همراه پدر خود در جریان ضدعفونی شبانه معابر شهر زواره از توابع این شهرستان دچار حادثه و در نتیجه نقص عضو از ناحیه پا شده بود.

به گفته فرماندار، در زمان حاضر هیات جان‌نثاران ابا صالح، پایگاه شهید عباس دیانیان شهرک امام حسن‌(ع)، پایگاه راهمیان، جوانان محله‌های گنبد سبزه، ابالی، فهره، روضه العباس محله مون، حوزه امام علی‌(ع)، گردان امام حسین‌(ع)، روحانیون حوزه علمیه شهید مدرس، گروه‌های جهادی رجاء و موکب عاشقان امام حسین‌(ع) امامزاده یحیی زواره در حال فعالیت داوطلبانه در این شهرستان هستند.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و از جمله بر اساس آمارهای رسمی در مجموع تا کنون ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به این ویروس مبتلا شدند که از این میان ۲۴ هزار و ۲۳۶ نفر بهبود یافتند و سه‌هزار و ۷۳۹ نفر جان‌باختند.

کد خبر 498973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha