۳۱۳ بسته بهداشتی، به نیت یاران با وفای یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، برای حفظ سلامتی شهروندان میان اهالی محله «مرتضوی» به جای شیرینی و شربت در روز نیمه شعبان توزیع می شود.

بسته سلامتی

همشهری آنلاین/ بهاره خسروی : در این روزهایی «کرونایی»، حفظ سلامتی شهروندان و تامین نیاز آنها با اقلام بهداشتی برای پیشگیری از بیماری «کووید ۱۹»، یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان و نهادهای مردمی است. مدیر محله مرتضوی با بیان این مطلب ادامه داد: «امسال با توجه به شرایط ویژه کشور و حضور بیماری «کووید ۱۹»، امکان توزیع شیرینی و شربت میان اهالی در روز نیمه شعبان و به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج)  امکان پذیر نیست. برای همین با تصمیم شورایاری و مدیریت محله و جمعی از خیران مقرر شد میان شهروندان در این روز خجسته، بسته های سلامت رایگان توزیع شود تا برای همه آنها به ویژه نیازمندان و اقشار کم درآمد امکان  دسترسی به اقلام بهداشتی فراهم شود.»
به گفته «پروانه سلطان لو»، ژل ضد عفونی دست، ماسک، دستکش و ضد عفونی کننده سطوح از جمله اقلامی است که برای تامین نیاز بهداشتی اهالی از سوی سرای محله مرتضوی به تعداد ۳۱۳ بسته به نیت یاران با وفای امام زمان (عج) آماده شده است.
مدیر محله مرتضوی از اهالی دعوت کرد تا روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه، مقارن با نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت مهدی(عج)، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی خیابان مرتضوی، حدفاصل قصرالدشت و کارون، برای دریافت بسته های سلامت مراجعه کنند و برای کسب اطلاع بیشتر پیش از حضور با شماره ۶۶۳۶۳۵۸۱ تماس بگیرند.

کد خبر 498897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha