الدترافورد محلی برای مقابله با بیماری کرونا شده است.

الد ترافورد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، منچستریونایتد از جمله تیم های انگلیسی است که از زمان شیوع ویروس کرونا، تلاش کرد سهمی در راه مقابله با بیماری کرونا و کمک به شهروندان ایفا کند.

براساس گزارش سان،این باشگاه لیگ برتری، الدترافورد، ورزشگاه خانگی خود را به محلی برای مقابله با کوید 19 تبدیل کرده است.

طبق این گزارش در محل این ورزشگاه دفتری برای جلب کمک ها و مشارکت های داوطلبانه تاسیس شده است. همچنین محلی نیز تعیین شده تا با استفاده از امکانات موجود، کمک های مالی جهت خرید تجهیزات پزشکی با سرعت و دقت بیشتری انجام گیرند.

البته اعضای تیم انگلیسی بعد از ظهور کرونا و فعالیت های خیریه باشگاه خود نیز به صورت جداگانه در جهت کمک قدم برداشته اند. به عنوان مثال در روزهای اخیر مارکوس رشفورد، فوروارد جوان تیم از طریق اعانه، حدود 150 هزار پوند جمع آوری کرد تا برای کودکانی که بابت کرونا لطمه دیدند، شام و ناهار تهیه کند.همچنین در یکی از بخش های ورزشگاه، چندین نفر از کارمندان موظف هستند تا راه های تامین مواد غذایی برای افرادی که به خاطر کرونا در شهر منچستر دچار مشکل شده اند، را پیدا کنند.

بازیکنانی همچون لوک شاو، دنیل جیمز و جسه لینگارد نیز در فعالیت های خیریه علیه کرونا با انجمن های محلی به همکاری پرداختند.

طبق آخرین آمار در سراسر جهان یک میلیون و سیصد و سی و پنج هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد حدود 74 هزار نفر فوت کرده و حدود 277 هزار نفر نیز بهبود یافته اند.

کد خبر 498805

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha