برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک و دستمال یکبار مصرف در نانوایی‌های منطقه ۳ توزیع شد.

نانوایی

همشهری آنلاین-حسن حسن زاده:این روزها که با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همه افراد و گروه‌ها رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی را در اولویت قرار داده‌اند، برخی مشاغل و صنوف مانند نانوایی‌ها که مایحتاج روزانه مردم را تأمین می‌کنند باید به کار خود ادامه ‌دهند. از آنجایی که کارشناسان سلامت، برخی نانوایی‌ها را به دلیل استفاده از پول نقد و تشکیل صف طولانی نان در برخی محله‌ها یکی از اماکن مستعد برای انتقال کرونا اعلام کرده‌اند، رعایت نکات بهداشت فردی توسط مشتریان و نانوایان برای جلوگیری از شیوع ویروس اهمیت زیادی دارد.

بر این اساس اداره سلامت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۳ با کمک خیران محلی برای کنترل شیوع ویروس در برخی نانوایی‌های منطقه تمهیداتی در نظر گرفته است. «منصور دویده» رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۳ با بیان این مطلب از توزیع مواد شوینده در نانوایی‌های منطقه خبر می‌دهد:«با توجه به ضرورت فعالیت نانوایی‌ها در این روزهای خاص، طرحی را برای پیشگیری از شیوع کرونا در این واحدهای صنفی با مشارکت خیران اجرا می کنیم. به کمک مدیران و کارشناسان خانه‌های سلامت سراهای محله، آموزش‌های لازم برای رعایت موارد بهداشتی به کارکنان ۴۰ واحد نانوایی منطقه ارائه شده است. همچنین علاوه بر نصب بروشورهای آموزشی در نانوایی‌های منطقه ماسک، دستکش، دستمال یکبار مصرف و مواد شوینده با کمک خیران تهیه شده تا از شیوع ویروس کرونا در این واحدهای صنفی جلوگیری شود.»

کد خبر 498473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha