شهروندان تهرانی که برای حضور در دومین مرحله انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به مسجد جامع لرزاده مراجعه کرده‌اند ، رای امروز خود را تکمیل کننده انتخابات 24 اسفند سال گذشته می‌دانند

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد حسین مقدسیان که با پدر بزرگ 67 ساله خود برای شرکت در دومین مرحله انتخابات مجلس به این مسجد آمده بود پس از تکمیل برگ رای خود و رای دادن گفت : کاری احسن است که تمام و کمال انجام شود و انتخابات مجلس هشتم فقط با حضور در پای صندوق های اخذ رای مرحله دوم این انتخابات کامل می شود .

همچنین حسن بشاش ساری پدر بزرگ 67 ساله می گوید : همواره تلاش کرده است که کارهای خود را نیمه تمام رها نکند.

وی همچنین می گوید : انتخابات مجلس هشتم را نباید نیمه تمام رها کنیم و از حق تعیین سرنوشت خود باید تمام و کمال و به خوبی استفاده کنیم .

زوج جوانی هم با حضور در مسجد لرزاده یکی از شعبه های اخذ رای در جنوب شرقی تهران شرط تصمیم گیری را تدبر ، تفکر و استفاده از فرصت ها دانستند و گفتند : تصمیم ما برای تشکیل مجلسی با حضور همه نمایندگان در مرحله نخست نیمه تمام ماند و امروز در ماه اردیبهشت با رای بهاری خود وظیفه خود را کامل می کنیم .

این زوج جوان به نامزدهایی که با رای مردم به خانه ملت راه پیدا می کنند توصیه کرد ؛ فراموش نکنند که چهار سال فرصت خدمت گذاری دارند و ملت ایران در این مدت همواره شاهد برنامه های آنان خواهند بود و بر فعالیت آنان نظارت خواهند داشت .

یکی از شهروندان تهرانی نیز که برای رای دادن در شعبه حسنیه ارشاد حاضر شده بود ، گفت : رای ملت مهمترین عامل تعیین سرنوشت برای هر ایرانی است .

رضایی که مترجم زبان انگلیسی است و به همراه مادر بزرگ70 ساله اش برای شرکت در دومین مرحله انتخابات مجلس در این شعبه حاضر شده است ، گفت : حضور مردم نشان می دهد که ملت ایران همیشه در صحنه است و از نظام و انقلاب خود دفاع می کند .

وی افزود : کسانی که مردم به آنان اعتماد می کنند و به مجلس راه می یابند نماینده همه ملت ایران هستند و باید نماینده شایسته ای برای موکلان خود باشند .

حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی در حسنیه ارشاد بسیار چشمگیر است

کد خبر 49823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز