یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

دروازه بان لرستانی پرسپولیس که باید طبق قراردادش در تابستان راهی بلژیک شود نمی تواند در جشن قهرمانی احتمالی تیمش حضور داشته باشد

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه رقابتهای لیگ و قهرمان این فصل ایران مشخص نیست به نظر میرسد که دروازه بان اول پرسپولیس نتواند چهارمین قهرمانی احتمالی خود را با سرخپوشان جشن بگیرد.

شیوع کرونا رقابتهای فوتبال دنیا را با وقفه روبرو کرده و در این شرایط احتمالا لیگ ایران حداقل تا دو ماه آینده ادامه پیدا نخواهد کرد.

در این شرایط با توجه به اختلاف ۱۰امتیازی سرخپوشان در صدر جدول و در صورتی که قرار به ادامه لیگ ایران باشد، دروازه بان لرستانی پرسپولیس که باید طبق قراردادش در تابستان راهی بلژیک شود احتمالا نمیتواند در جشن قهرمانی  تیمش حضور داشته باشد.

بیرانوند که نیم فصل اول با باشگاه بلژیکی به توافق رسیده بود با توجه به شرایط سرخپوشان در لیگ و لیک قهرمانان و همچنین درخوست سرمربی تیم تصمیم گرفت تا در تابستان پیش رو لژیونر شود و حالا باید طبق قرار خود در ابتدای تابستان راهی بلژیک شود.

نکته مهم اینجاست که شرایط پیش رو باعث شده تا بیرو  در صورت ادامه شیوع کرونا دیگر فرصتی برای کمک به سرخپوشان نخواهد داشت.

جانشینی برای نیمکت

با رفتن بیرو به بلژیک سرخپوشان باید از حالا به دنبال جانشینی برای بیرانوند باشد.این در حالی است که یحیی روی گزینه ای مانند سوشا مکانی نظر مساعدی ندارد و از طرفی علیرضا حقیقی هم به دنبال بازگشت به اروپاست و سایر گزینه های مطلوب باشگاه هم با تیم های خود قرارداد دارند.این موضوع در کنار درخشش رادو باعث شده تا مسئولان باشگاه احتمالا به دنبال گزینه ای باشند که به عنوان گلر دوم پرسپولیس روی نیمکت بنشیند.

کد خبر 498210

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha