مدافع راست پرسپولیس تاکید می‌کند که در صورت تعطیلی لیگ برتر، سازمان لیگ باید این تیم را به عنوان قهرمان معرفی کند

شیری

به گزارش همشهری آنلاین، لیگ برتر ایران مثل اکثر لیگ‌های فوتبال در دنیا، همچنان به دلیل شیوع کرونا ویروس تعطیل است. این در حالی است که پرسپولیس با اختلاف ۱۰امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، حاشیه امنیت خوبی برای قهرمانی دارد. بازیکنان این تیم منتظر شروع دوباره لیگ هستند، هر چند که فعلا چیزی در مورد آینده قابل پیش‌بینی نیست.

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار همشهری آنلاین در خصوص وضعیت این روزهای خودش و پرسپولیس می‌گوید:« شرایط ما خیلی سخت است ولی چاره‌ای نداریم جز اینکه در خانه بمانیم و به صورت انفرادی تمرین کنیم. ما فضای لازم را برای تمرین کردن در خانه نداریم و این موضوع تنوع تمرینات را هم می‌کند، بازیکنان قطعا در خانه به اندازه باشگاه آزادی عمل ندارند و این موضوع به ضرر ما است. امیدوارم این شرایط هر چه زوتر تمام شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی مسابقات لیگ برتر است تاکید می‌کند:« من تصمیم گیرنده نیستم و در این خصوص باید مسئولان فدراسیون نظر بدهند. اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند با قدرت در ۹ بازی آینده هم ظاهر می‌شویم و قهرمانی را به دست می‌آوریم، اگر هم بازی‌ها قرار است تعطیل شود باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند. تعطیلی بازی‌ها باید با قهرمانی ما همراه شود چون در نیم‌فصل هم قهرمان شدیم و الان هم با اختلاف صدرنشین هستیم. این در حالی است که بازی‌ها سخت با رقیبان خودمان را هم انجام داده‌ایم.»

شیری در پایان حرف‌هایش تصریح می‌کند:« در هر صورت ما آماده برگزاری لیگ هستیم ولی نمی دانیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند شانس اول قهرمانی هستیم و اگر هم بازی‌ها را تعطیل کردند این بی انصافی است که پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی نکنند.»

کد خبر 497972

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha