بعد از انتشار گزارش همشهری محله از جولان معتادان متجاهر در محله های پر آسیب منطقه 12 نیمه شب گذشته تمامی این معتادان با رضایت خود و با کمک شهرداری تهران به گرمخانه های شهر منتقل شدند.

معتادان متجاهر

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده:پرسه معتادان متجاهر در محله های مناطق مرکزی پایتخت درد امروز و دیروز این کلانشهر پر اسم و آوازه  نیست، قصه کهنه و نخ نمایی است که گویی دیگر جزء لاینفک شهرمان شده است. افرادی که بارها و بارها در قالب طرح های جمع آوری ضربتی و پاکسازی محله ها به مراکز نگهداری موقت منتقل می شوند و در مدتی کوتاه تر از آنچه شهروندان انتظارش را دارند دوباره سرو کله شان در محله ها پیدا می شود.

تجمع دوباره معتادان متجاهر در گوشه و کنار منطقه 12 در روزهایی که سایه منحوس کرونا بر شهر افتاده طی روزهای اخیر موجب نارضایتی شهروندان ساکن در این منطقه شده بود. موضوعی که طی دو گزارش با عناوین « اینجا کرونا یک شوخی است» و همچنین « دورهمی معتادان و کرونا» از سوی همشهری محله منعکس و خوشبختانه بعد از انتشار زمینه جمع آوری معتادان متجاهر و انتقال انها به گرمخانه های شهر با رضایت خود این افراد فراهم شد.

با توجه به سابقه موضوع روند جمع آوری را پیگیری کردیم، شهروندان تهرانی و  سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تهیه فیلم هایی از روند جمع آوری و انتقال معتادان به گرمخانه ها از بهبود وضعیت میدان شوش در نیمه شب گذشته و امروز خبر می دهند.

تدوین فیلم: مهناز عباسیان

کد خبر 497693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha