برای پیشگیری از انتشار بیماری ها، تهدیدها و آلودگی های زیست محیطی، شبکه‌های آب‌های سطحی در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران کنترل می شود.

آب های سطحی

همشهری آنلاین- پریسا نوری: حمیدرضا فرخی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار درباره کنترل شبکه های آب های سطحی در محدوده منطقه چهار، گفت: آب ارزنده ترین هدیه ای است که خداوند به عنوان نیاز اصلی بشریت به انسان‌ها اعطا کرده است، از این رو دسترسی به آب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب جزو نیازهای اولیه هر انسانی است. در این راستا، شهرداری‌ها موظفند به منظور حفظ سلامت و بهداشت، کیفیت آب  را از نظر سلامت تحت بررسی داشته  و با متخلفان مطابق مقررات رفتار کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار افزود: عمده ترین بیماری‌های منتقله از طریق آب، بیماری‌های واگیردار هستند که این روزها توجه به آن اذهان همه مردم را درگیر خود کرده است. از این رو طبق بازدیدها و بررسی‌های انجام شده از سطح منطقه ۴ مشخص شد فاضلاب‌های شهری در ۵ نقطه به صورت غیر مجاز به داخل شبکه های جمع آوری آب‌های سطحی تخلیه می گردند.

فرخی در پایان گفت: پیگیری های تکمیلی جهت رفع معضلات مشخص شده در دستور جدی کار قرار گرفت و بازدید از آب‌های سطحی منطقه به صورت پیوسته و مداوم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 497635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha