سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت سلامت اساتید، دانشجویان و کارشناسان و به برای جلوگیری از اختلال در نظام آموزشی و پیشرفت شاخص‌های علمی و پژوهشی دانشجویان و اساتید دانشگاه، سامانه آموزش الکترونیک در این مرکز راه‌اندازی شد.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر آبروش افزود: دانشگاه بین‌المللی چابهار به‌عنوان دانشگاه نسل چهارم همچنان پیشتاز در فناوری‌های نوین است.  به همین منظور این سامانه می‌تواند از وقفه‌ به وجود آمده در تحصیل دانشجویان جلوگیری کند.

 وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ظرفیت سامانه آموزش الکترونیک در مقاطع مختلف تحصیلی، به صورت غیرحضوری برای ۲۰۲ کلاس و هزار و ۸۰۰ کاربر در هفته است.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: این سامانه قابلیت دفاع همه پایان نامه‌ها و همچنین آموزش‌های آنلاین و ارتباطات بین‌المللی را دارد.

این مسئول بیان کرد: نشانی لینک سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه www.iuc.ac.ir است. این دانشگاه ۱۳ رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته و ۹ رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارد.

 وی از دیگر ظرفیت های پایگاه دانشگاه کتابخانه آنلاین، سایت های پژوهشی، نشریات و برطرف کردن سایر نیازمندی‌های دانشجویان ذکر داد.

آبروش ادامه داد: دانشجویانی که دسترسی به رایانه ندارند، می‌توانند با مراجعه به  سایت دانشگاه و با رعایت فاصله آموزش آنلاین خود را فراگیرند.

کد خبر 497538

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha