مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

شهردار منطقه ۱۶ تهران اعلام کرد که عملیات ساخت پروژه زیرگذر تندگویان، تقاطع شرق به غرب میدان بهمن در نیمه نخست سال ۹۹ آغاز می‌شود.

ميدان بهمن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان پورنصرخاکباز شهردار منطقه ۱۶ تهران با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار این منطقه برای سال ۹۹ گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۹ عملیات احداث زیرگذر تندگویان تقاطع شرق به غرب میدان بهمن به سمت تندگویان را خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه طول این زیرگذر ۷۰۰ متر است، اظهار کرد: ۱۳ پروژه کوچک مقیاس هم در مقیاس محله‌ای به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه مجموعه شهربانو یکی دیگر از پروژه‌ها کلان است که در سال ۹۹ تکمیل خواهد شد، اظهار کرد: این مجموعه در حوزه‌های مختلف به بانوان ارائه خدمات می‌کند.

پورنصر خاطرنشان کرد: مجموعه شهربانو مقابل ساختمان شهرداری منطقه ۱۶ تهران است که ساخت آن از ۳ ماه قبل آغاز شده و فاز دوم آن هم در سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه دیگر ورزشگاه شهدای گمنام است که در جوادیه به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: این مجموعه یک سالن ورزشی چند منظوره است که برای چند رشته ورزشی کاربری دارد و در نیمه نخست سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

پورنصر با بیان اینکه خانه مفاخر و هنرمندان منطقه ۱۶ را در کنار بوستان بهمن و پارک سردار جنگل راه‌اندازی می‌کنیم، گفت: این پروژه هم در نیمه اول سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 497377
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha