چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

اداره بازار شرکت بورس اوراق بهادار از عرضه عمده سهام شرکت کشت و صنعت پیاذر در تابلوی فرعی بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بورس، شرکت سرمایه‌گذاری البرز 38/54 درصد، 2میلیون و 719 هزار و 210 سهم از سهام شرکت کشت و صنعت پیاذر را با قیمت پایه 3‌هزار ریال به‌صورت یک جا و نقد واگذار خواهد کرد.

سهام این شرکت روز 22 اردیبهشت ماه جاری درصورت متوقف نبودن نماد معاملاتی شرکت در تالار فرعی بورس عرضه خواهد شد. 

کارگزاران خریدار درصورتی مجاز به ورود سفارش خرید در سامانه معاملاتی خواهند بود که 3‌درصد ارزش سهام مورد معامله براساس قیمت پایه را به‌صورت نقدی و یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارائه کنند.

درصورتی که خریدار به تعهدات خود پس از ورود سفارش خرید عمل نکند ابتدا کلیه کارمزدهای معامله به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده از محل وجه واریزی یا ضمانت‌نامه مذکور تامین و مابقی آن به‌عنوان وجه التزام به حساب فروشنده واریز خواهد شد. همچنین کارمزد کارگزار فروشنده بر عهده فروشنده خواهد بود.

کارگزارانی که در اینگونه معاملات بدون دریافت مبلغ مذکور یا ضمانت‌نامه بانکی از مشتری اقدام به ورود سفارش کنند رأساً ملزم به پرداخت کلیه کارمزدهای معامله به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده به حساب اشخاص مربوطه بوده و مازاد آن تا سقف 3 درصد ارزش معامله براساس قیمت پایه به حساب فروشنده است.

کد خبر 49727

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز