دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۳
۰ نفر

همشهری مدیریت بازار شرکت بورس اوراق بهادار از عرضه 16.87درصد سهام مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) به صورت عمده در تابلوی فرعی بورس در روز 25 فروردین 87 خبر داد.

به گزارش اطلاع رسانی بورس تهران، شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع برق و آب صبا و مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران به ترتیب 9 و 7.87 درصد شرکت مپنا را با قیمت پایه یک هزار و 342 ریال به صورت یکجا و نقد و اقساط واگذار خواهند کرد.

مدیریت بازار شرکت بورس اوراق بهادار اعلام کرد: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که سه درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقد و یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و بر حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکز اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارائه نمایند.

درصورتی که خریدار به تعهدات خود پس از ورود سفارش خرید عمل نکند ابتدا کلیه کارمزدهای معامله ( به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده) از محل وجه واریزی یا ضمانت نامه مذکور تامین و مابقی آن به عنوان وجه التزام به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز خواهد شد.

کارمزد کارگزار فروشنده به عهده سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود. ضمنا کارگزارانی که در این گونه معاملات بدون دریافت مبلغ مذکور یا ضمانت‌نامه بانکی از مشتری اقدام به ورود سفارش نمایند، راسا ملزم به پرداخت کلیه کارمزدهای معامله ( به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده ) به حساب اشخاص مربوطه و مازاد آن تا سقف سه درصد ارزش معامله بر اساس قیمت پایه به حساب سازمان خصوصی‌سازی هستند.

همچنین سپرده سایر متقاضیان حداکثر ظرف دو روز کاری پس از اعلام برنده، مسترد خواهد شد.

کد خبر 47993

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز