چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

حسین قدیانی: «کلید قفل گرانی در دستان من است و اگر مردم به من رأی بدهند این کلید را می‌دهم کلیدساز تا از روی آن به تعداد نفوس خلایق بسازد.»

به گزارش خبرنگار ستون عصرانه، یکی از نامزدهای انتخابات مجلس هشتم ضمن بیان مطلب فوق گفت: «مردم در دور اول به من رأی ندادند. در این دور هم تنها امیدم به این است که انتخابات به ضربات پنالتی کشیده شود.» وی افزود: «از همان بچگی دوست داشتم نماینده مجلس شوم؛ لذا مسئولان با تقلب هم که شده باید بنده را راهی بهارستان کنند.»

این فعال سیاسی درباره ادعای عرب‌ها مبنی بر مالکیت بر خلیج فارس و چگونگی مبارزه با این موضوع گفت: «اگر مردم به من رأی بدهند، خلیج فارس را ظرف سه سوت آسفالت می‌کنم تا این دعوا موقتا فروکش کند.

 در غیراین صورت جای دریای خزر را با خلیج فارس عوض خواهم کرد.» این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: «راه‌حل بیکاری خیلی آسان است؛ ما اگر برای جوانان شغل درست کنیم، بیکاری حل می‌شود.» وی افزود: «ما باید شرایط جامعه را بررسی کنیم.

الآن به خاطر تورم 70 درصدی نه، حالا بگو 17 درصدی، تقاضا برای طلاق بیشتر از ازدواج است. سر همین باید برای جوانان به جای اعطای وام ازدواج، تسهیلاتی در نظر بگیریم که بدون دغدغه بتوانند طلاق بگیرند.» وی درباره حل معضل گرانی گفت: «باید گران‌فروش‌ها را شناسایی کنیم و بسته بانک مرکزی را مثل چماق بر سر آنها بکوبیم.»

این نامزد انتخاباتی خاطرنشان کرد: «گرانی یک بحث است جدا، تورم یک بحث، گران‌فروشی یک بحث جدا، احتکار یک بحث جدا... و ما تا این واژه‌ها را درست به کار نبریم، نمی‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.»

وی در ادامه به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسیده بود شما اگر به مجلس نروید، چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: «اتفاق خاصی نمی‌افتد الا اینکه مردم با رأی ندادن به من بی‌معرفتی خودشان را نشان داده‌اند؛ البته اخباری در دست داریم که نشان می‌دهد درصورت عدم‌ورود من به مجلس، اسکندر مقدونی به برج میلاد حمله و این برج را قبل از افتتاح در دهم مهر در روزی مثل یازده سپتامبر منفجر می‌کند.»

کد خبر 49708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز