عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی علاوه بر بررسی طرح‌های متعدد پیرامون مدیریت بیماری کرونا، تقاضای وام ۵ میلیارد دلاری از بانک جهانی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

حسین هاشمی تختی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین هاشمی تختی صبح امروز دوازدهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حدنصاب نرسیدن سومین نشست مجازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که باعث شد این جلسه رسمیت پیدا نکند اظهار کرد: در این نشست پیشنهاداتی در  خصوص مزایای ایثارگری و یا جانبازی کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و مسائل اقتصادی دوره بعد از فروکش کردن کرونا مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این نشست مجازی شرایط و نحوه برگزاری جلسات مجلس نیز مورد بحث قرار گرفت، افزود: در این نشست همچنین به صورت متمرکز پیرامون حمایت از کادر درمانی کشور صحبت شد که امیدواریم در نشست‌های آتی منتج به نتایج خوب شود.

 هاشمی‌تختی اضافه کرد: بررسی طرح تقاضا و دریافت وام ۵ ملیلیارد دلاری برای مقابله با کرونا از بانک جهانی نیز در این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

به دلیل محدودیت در ترددها، اعمال و اهمیت قرنطینه و جلوگیری از سفرها، مقرر شده است که نشست‌های مجلس از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت مجازی برگزار شود، دلیل عمده غیبت اغلب نمایندگان در سومین جلسه مجازی مجلس، مشکل در برقراری ارتباط اینترنتی توسط نمایندگان، اعلام شده است.

کد خبر 496739

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha